خانهاخبار
شیائومی: می پد 5 سه‌شنبه 19 مرداد همراه با قلم هوشمند رونمایی خواهد شد

شیائومی: می پد 5 سه‌شنبه 19 مرداد همراه با قلم هوشمند رونمایی خواهد شد

پس از ماه‌ها شایعه درباره جدیدترین تبلت شیائومی، این شرکت تاریخ معرفی آن را اعلام کرد
۱۴۰۰/۵/۱۷

پس از گمانه‌زنی‌های فراوان، شیائومی سرانجام تاریخ رونمایی می پد 5 را 19 مرداد اعلام کرد و به شایعات خاتمه داد. البته شیائومی تاکنون اطلاعات زیادی پیرامون می پد 5 منتشر نکرده است وای براساس عکسی که این شرکت فناوری در شبکه اجتماعی Webio منتشر کرده است، مشخص شده است که می پد 5 همراه با قابلیت پشتیبانی از قلم هوشمند عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که هنوز مشخص نیست ایا قلم هوشمند همراه با تبلت عرضه خواهد شد یا جداگانه فروخته خواهد شد.

این تصویر منتشر شده از می پد 5 همچنین نشان می‌دهد که این تبلت فرم تخت و صافی خواهد داشت. به علاوه، وجود خط آنتن قابل مشاهده در تصویر بیانگر آن است که شیائومی می پد 5 از فلز ساخته شده است و از اتصالات مختلفی مانند LTE و 5G پشتیبانی خواهد کرد. 

image

براساس شایعات، شیائومی می پد 5 قرار است در 3 مدل می پد 5، می پد 5 لایت و می پد 5 پرو روانه بازار شود. هر سه مدل طبق شایعات از نمایشگر IPS LCD 10.9 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی و نرخ نمونه‌سازی لمسی 240 هرتزی بهره می‌برند. به علاوه، به احتمال زیاد، مدل پرو و معمولی می پد 5 از پردازنده اسنپدراگون 870 بهره خواهند برد در حالی که قلب تپنده می پد 5 لایت پردازنده اسنپدراگون 860 خواهد بود.

image

تصاویر لو رفته از می پد 5 نشان داده‌اند که این تبلت‌ها از چینش جزیره‌ای دوربین‌ها مانند سری می 11 بهره خواهند برد و همچنین برای می پد 5 یک صفحه کلید همراه با جایگاه مخصوص قلم عرضه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Reza

۱۴۰۰/۵/۱۷
بنظرم شیائومی اسکی از سامسونگ و اپله ?
خوبه اما با پرچمدارای سامسونگ و اپل نمیتونه رقاب کنه