خانهاخبار
تاریخ عرضه و قیمت گوشی پیکسل 5a گوگل فاش شد

تاریخ عرضه و قیمت گوشی پیکسل 5a گوگل فاش شد

با توجه به گزارشات جدید گوشی پیکسل 5a در تاریخ 26 آگوست 2021 و با قیمت 450 دلار به صورت رسمی عرضه می‌شود.
۱۴۰۰/۵/۱۶

تا به امروز شایعات زیادی در مورد گوشی پیکسل 5a منتشر شده است و حتی یک گزارش ادعا کرده بود که گوگل قصد لغو کردن عرضه رسمی گوشی پیکسل 5a در سال 2021 را دارد. در پاسخ به این گزارش، گوگل خبر را تکذیب و به طور رسمی اعلام کرد که گوشی پیکسل 5a در سال 2021 معرفی خواهد شد.

امروز شایعه جدیدی در مورد تاریخ عرضه گوشی راه خود را به خبرگزاری‌ها باز کرده که طبق این شایعه گوشی پیکسل 5a گوگل در 26 آگوست و با قیمت 450 دلار عرضه می‌گردد.

در مورد مشخصات گوشی باید منتظر یک نمایشگر 6.4 اینچی، تراشه اسنپدراگون 765G، 6 گیگابایت رم و یک باتری 4650 میلی آمپر ساعتی باشیم. گوشی پیکسل 5a مجهز به شارژ بی‌سیم نخواهد بود و تنها با رنگ مشکی تولید می‌شود. دوربین این گوشی مانند دوربین سری 5 است و در کنار جک هدفون، دارای استاندارد IP67 به منظور مقاومت بالا در برابر آب و گرد و غبار است. این مشخصات نشان می‌دهد گوشی پیکسل 5a دارای صفحه نمایش بزرگ‌تر و باتری قوی‌تر نسبت به مدل پیکسل 4a 5G خواهد بود. با توجه به عکس‌های لو رفته قبلی از  پیکسل 5a، بنظر می‌رسد از طراحی مشابه پیکسل 4a 5G برخوردار باشد.

طراحی منتصب به گوشی پیکسل 5a گوگل

پیکسل 5a تنها در دو بازار عرضه می‌شود که تقریبا 6 بازار کمتر از بازارهای پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو است. این دو بازار آمریکا و ژاپن خواهند بود که در هر دو بازار گوشی‌های میان رده به صورت محدود عرضه می‌شوند؛ برخلاف سایر نقاط جهان که انتخاب های زیادی وجود دارد. احتمال دارد گوگل قصد عرضه اولیه این گوشی در هند یا اروپا را نداشته چون حدس می‌زند در این دو بازار با توجه به قیمت و مشخصات گوشی، فروش خوبی نداشته باشد. برای خرید گوشی پیکسل 5a در دو بازار ژاپن و آمریکا باید به فروشگاه‌های آنلاین گوگل یا فروشگاه‌های رسمی آن جهت خرید نسخه فیزیکی مراجعه کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)