خانهاخبار
وان پلاس 9 پرو در رنگ سفید دیده شد

وان پلاس 9 پرو در رنگ سفید دیده شد

مدیر ارشد کمپانی وان پلاس، از رنگ سفید وان پلاس 9 پرو رونمایی کرد که تاریخ عرضه و مارکت آن هنوز تایید نشده است.
۱۴۰۰/۵/۱۵

گوشی پرچم‌دار وان پلاس 9 پرو با رنگ‌های مشکی، سبز و خاکستری عرضه شده بود و امروز مدیر ارشد وان پلاس، در ویبو از رنگ سفید آن رونمایی کرد. بنظر می‌رسد رنگ جدید مات است و هیچ اثری از لک و اثر انگشت بر روی آن باقی نخواهد ماند.

در حال حاضر عرضه گسترده وان پلاس پرو با رنگ سفید تایید نشده و مشخص نیست آیا این رنگ توسط کمپانی به صورت عمده تولید خواهد شد یا خیر؛ بنابراین باید منتظر بمانیم تا وان پلاس رسما اعلام کند که این رنگ در چه زمانی و برای چه مارکتی عرضه می‌شود. احتمال می‌رود که این رنگ تنها برای بازار چین تولید شود و عرضه رسمی آن برای پاییز 2021 برنامه ریزی شده باشد.

نسخه سفید رنگ گوشی وان پلاس 9 پرو

از سال‌های گذشته وان پلاس یک نسخه از نسل جدید گوشی‌های خود را در نیمه اول سال معرفی می‌کرد و نسخه بهبود یافته آن با پسوند T در پاییز همان سال منتشر می‌شد. این در حالی است که امسال خبر رسیده که قرار نیست سری 9T از گوشی‌های وان پلاس را ببینیم. شاید بتوانیم اینطور نتیجه بگیریم که به جای سری جدید با نام 9T، شاهد رنگ جدید از وان پلاس 9 پرو باشیم که حالا مشخص شده سفید مات است. البته این‌ها صرفا تئوری‌هایی هستند که به هیچ وجه تا به امروز توسط وان پلاس رد یا تایید نشده‌اند.

دوربین چهار گانه گوشی وان پلاس 9 پرو

وان پلاس برای ارتقا دوربین‌های وان پلاس 9 پرو از Hasselblad کمک گرفته که نتیجه آن لنزهایی با کیفیت بسیار بالا و قدرت فوکوس دقیق‌تری نسبت به نسل‌های قبلی است. این گوشی به یک صفحه نمایش 6.7 اینچی LPTO با نرخ تازه سازی 120 هرتز و اسنپدراگون 888 مجهز شده و دارای 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت حافظه داخلی است. دوربین چهارگانه وان پلاس 9 پرو شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین 50 مگاپیکسلی اولتراواید، دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی و دوربین مونوکروم 2 مگاپیکسلی خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mohammad_faraasat

۱۴۰۰/۵/۱۸
از دیدگاه شخصی من وان پلاس فقط روی کاغذ گوشی های رده بالایی میزنه اما به لحاظ ایرادات سخت افزاری و صفحه نمایش و داغ کردن و نداشتن پشتیبانی درست پس از فروش در ایران خیلی داستان داره و نسبت به همرده های برند های دیگه خیلی گرون هستش و توان رقابت نداره ....