خانهاخبار
شیائومی رسما تایید کرد که می میکس 4 در 19 مرداد معرفی می‌شود

شیائومی رسما تایید کرد که می میکس 4 در 19 مرداد معرفی می‌شود

با اعلام رسمی شرکت شیائومی، می میکس 4 شش روز دیگر معرفی می‌شود و در ویدیویی تازه، به نظر با پنل نمایشگر آن هم آشنا شده‌ایم که دوربین سلفی در زیر آن مخفی می‌شود.
۱۴۰۰/۵/۱۳

پس از شایعات فراوان، امروز صبح شرکت شیائومی با انتشار تصویری در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی چینی Webio، رسما اعلام کرد شیائومی می میکس 4 در روز سه‌شنبه 19 مرداد در چین و ساعت 19:30 به وقت محلی رونمایی خواهد شد.  

البته متاسفانه هیچگونه جزییاتی درباره سخت‌افزار می میکس 4 در این تصویر نیامده است ولی براساس گواهی TENAA، شیائومی می میکس 4 با شناسه 2106118C و در دو مدل حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی و حافظه داخلی تا 256 گیگابایت عرضه خواهد شد. 

image

در خبری دیگر، یک ویدیو 18 ثانیه‌ای توسط Digital Chat Station در Webio منتشر شده است که در آن شاهد صفحه نمایش ادعا شده و احتمالی شیائومی می میکس 4 هستیم. این ویدیو که نمایشگر را به طور کامل نشان می‌دهد، حفره‌ دوربین سلفی زیر نمایشگر را نشان می‌دهد که دوربین سلفی آن قابل دیده‌شدن است. 

image

هفته گذشته، روابط عمومی شیائومی اعلام کرد می میکس 4 با رابط کاربری MIUI 12.5 عرضه خواهد شد. به علاوه، به احتمال زیاد این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 888 بهره ببرد و از شارژ 120 واتی نیز پشتیبانی کند. همانطور که اشاره شد، دوربین سلفی می میکس 4 شاید یک دوربین زیر نمایشگر باشد. درنهایت باید اشاره کرد که براساس رندهای لو رفته، می میکس 4 دارای نمایشگر ثانویه در کنار دوربین چهارگانه خود است. 


 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)