خانهاخبار
شیائومی می میکس 4 با MIUI 12.5 عرضه خواهد شد

شیائومی می میکس 4 با MIUI 12.5 عرضه خواهد شد

براساس گفته‌های شیائومی، رابط کاربری MIUI 13 نیاز به کار بیشتر دارد و هنوز آماده نیست و حتی در پرچمدار جدید این شرکت یعنی شیائومی می میکس 4 نیز دوباره شاهد MIUI 12.5 خواهیم بود.
۱۴۰۰/۵/۱۰

طبق اخبار تایید نشده، شیائومی می میکس 4 قرار است در ماه مرداد معرفی شود و همینطور طبق برخی از شایعات قبلی قرار بود که جدیدترین نسخه رابط کاربری شیائومی یعنی MIUI 13 نیز همراه می میکس 4 معرفی شود. در واقع، کاربران اعتقاد داشتند که تمرکز این مراسم بیشتر روی معرفی رابط کاربری MIUI 13  خواهد بود.

برهمین اساس رییس بخش روابط عمومی شیائومی، وانگ هووا، با رد این اخبار و شایعات قبلی اعلام کرد که توسعه‌دهندگان شیائومی هنوز در حال تحلیل و بررسی رابط کاربری MIUI 13 هستند تا تجربه کاربری آن را که هدف اصلی شیائومی در این نسخه از رابط کاربری خود است را بهبود ببخشند. به علاوه، قطعا مدت زمان کار روی رابط کاربری MIUI 13 به طول خواهد انجامید و معرفی این رابط کاربری در مراسم پیش‌رو شیائومی میسر نخواهد بود. بر همین اساس، شیائومی می میکس 4 با MIUI 12.5 عرضه خواهد شد ولی به‌رورسانی آن به MIUI 13 قطعا اتفاق خواهد افتاد. 

image

درنهایت باید اشاره کرد این اطلاعات با گزارشی که Digital Chat Station مبنی بر عرضه همه محصولات آینده شیائومی با MIUI 12.5 منتشر کرده بود همخوانی دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)