خانهاخبار
سایت DxOmark بیشترین امتیاز دوربین را به گوشی هواوی P50 پرو اختصاص داد

سایت DxOmark بیشترین امتیاز دوربین را به گوشی هواوی P50 پرو اختصاص داد

DxOmark با بررسی تخصصی دوربین اصلی و سلفی گوشی هواوی P50 پرو، امتیاز نهایی آن را اعلام کرد و این گوشی را در صدر رتبه‌بندی دوربین‌های گوشی‌های هوشمند جای داد.
۱۴۰۰/۵/۹

DxOMark موفق شد یک بررسی جامع از دوربین گوشی هواوی P50 پرو، بلافاصله پس از رونمایی گوشی و در کمترین زمان ممکن ارائه دهد. در این بررسی به صورت مشخص سراغ هواوی P50 پرو رفته‌اند و این گوشی موفق شده با امتیاز ترکیبی 144 به رتبه نخست جدول امتیازدهی موسسه DxOMark راه پیدا کند. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی پرچمدار جدید هواوی هم با کسب 106 امتیاز، موقعیت قابل توجهی دیگری را برای هواوی به ارمغان آورد.

DxOMark  سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و ماژول مونوکروم 40 مگاپیکسل گوشی P50 پرو را تحسین می‌کند که با ارائه رنگ‌های زنده تصاویر، محدوده مکانیکی گسترده و  ارائه جزئیات عالی بهترین تجربه را برای مصرف کنندگان رقم خواهد زد. علاوه بر این دو، عکس‌های بزرگنمایی شده از لنز پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی باحفظ جزئیات، نویز پایین و محدوده مکانیکی وسیع بسیار تاثیر گذار ظاهر می‌شوند.

امتیاز نهایی دوربین اصلی گوشی هواوی P50 پرو

یکی دیگر از نکات مثبت این دوربین تصاویر شب آن است که با نوردهی بالا، فوکوس خودکار سریع و رنگ پوست جذاب ثبت می‌شوند؛ البته گوشی میت 40 پرو پلاس در این زمینه بهتر عمل کرده بود.

در بررسی این وب‌سایت به ویژگی‌های دوربین فیلم‌برداری آن نیز اشاره شده است. ویدئوهای ثبت شده توسط گوشی هواوی P50 پرو، نوردهی خوب و دامنه وسیع مکانیکی را در کنار عملکرد فوکوس خودکار پایدار ارائه می دهند. فیلم‌برداری دوربین سلفی هم توانایی قابل قبولی را از خود نشان می‌دهد، ویدیوهای این دوربین دارای نویز کم بوده و جزئیات کاملی را در نور روز و فضاهای داخلی به نمایش می‌گذارد.

امتیاز نهایی دوربین سلفی گوشی هواوی P50 پرو

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)