خانهاخبار
ظاهرا امسال شاهد عرضه گوشی‌های وان پلاس 9T و وان پلاس 9T پرو نخواهیم بود

ظاهرا امسال شاهد عرضه گوشی‌های وان پلاس 9T و وان پلاس 9T پرو نخواهیم بود

طبق اطلاعات جدید منتشر شده توسط اکانت Max Jambor در توییتر، برند وان پلاس در نیمه دوم سال 2021 هیچ گوشی جدیدی را روانه بازار نخواهد کرد.
۱۴۰۰/۵/۷

برند وان پلاس طی سال‌های گذشته طبق برنامه‌ای مشخص، یک مدل گوشی در نیمه اول سال و نسخه بهبود یافته آن را در پاییز عرضه می‌کرد؛ معمولا گوشی‌هایی که نیمه دوم ارائه می‌شدند دارای پسوند T بوده و گاها با نسخه پرو همراه می‌شدند. با توجه به جدیدترین شایعات این اتفاق امسال رخ نخواهد داد و هیچ گوشی وان پلاس 9T و وان پلاس 9T پرو در نیمه دوم سال معرفی نخواهد داشت.

این شرکت قصد دارد در سال 2021 گوشی‌های سری نورد خود را در کنار وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو به فروش رساند و گوشی جدیدی به این مجموعه اضافه نکند. البته این شایعه هنوز مستقیما توسط وان پلاس تایید نشده است. اکانت توییتری Max Jambor این خبر را منتشر کرده و از آنجایی که این فرد قبلا هم اطلاعات درستی در مورد گوشی‌های وان پلاس ارائه داده بود، احتمال صحت داشتن این شایعه وجود دارد.  

این موضوع ممکن است به دو دلیل مختلف رخ داده باشد؛ اولین مورد کمبود تراشه‌ است که مشکلات جدی برای کمپانی‌های مختلف سراسر دنیا ایجاد کرده است. دومین موضوع به تصمیمات خود کمپانی باز می‌گردد؛ شاید چون هیچ پیشرفت چشم‌گیری در سری T وان پلاس 9 شکل نگرفته بود تصمیم گرفتند از این گوشی رونمایی نکنند.

گوشی همراه وان پلاس 9 پرو

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)