خانهاخبار
اولین عکس لو رفته از سرفیس دوئو 2 دوربین سه‌گانه آن را نشان می‌دهد

اولین عکس لو رفته از سرفیس دوئو 2 دوربین سه‌گانه آن را نشان می‌دهد

به نظر می‌رسد برخلاف عرضه ناموفق نسل اول سرفیس دوئو، مایکروسافت قصد دارد نسل دوم این گوشی هوشمند را روانه بازار کند
۱۴۰۰/۵/۵

در حالی که سرفیس دوئو با تمامی گوشی‌های هوشمند موجود در بازار تفاوت دارد و به نوعی دستگاهی خاص تلقی می‌شود، اما نتوانسته توجه کاربران دنیای فناوری را آنطور که مایکروسافت انتظار داشت جلب کند. در بررسی ویدیویی که از این گوشی داشتیم نیز با مزایا و معایب آن به خوبی آشنا شدیم. حالا امروز و برخلاف عرضه ناموفق و فروش ضعیف سرفیس دوئو در بازار، براساس ویدیویی منتشر شده در شبکه اجتماعی یوتیوب، به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد برای گوشی هوشمند خود جانشین تعیین کند و نسل دوم سرفیس دوئو را عرضه کند. شایان ذکر است که این اولین بار است که خبری درباره سرفیس دوئو 2 منتشر می‌شود پس می‌توان انتظار داشت که در اینده اخبار بیشتری از این گوشی هوشمند خاص به دست کاربران برسد.

image

براساس این تصاویر، مایکروسافت سرفیس دوئو از نظر زبان طراحی تفاوت چندانی با نسل پیشین خود ندارد و همچنان از دو صفحه نمایش متصل به هم و لولای 360 درجه بهره می‌برد. برجسته‌ترین تغییر نسبت به سرفیس دوئو که مربوط به بخش دوربین است به این صورت است که در این تصاویر شاهد دوربین سه‌گانه هستیم که شاید پاسخی برای انتقادات کاربران از دوربین ضعیف سرفیس دوئو از طرف مایکروسافت است. همچنین قاب پشتی آن نیز حالتی مانند فلز جلا داده شده دارد. 

image

دکمه پاور که به نظر میزبان سنسور اثر انگشت است در سمت راست بدنه قرار گرفته است و همچنین طبق برخی از شایعات سرفیس دوئو 2 از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888 و قابلیت NFC بهره خواهد برد. درنهایت باید اشاره کرد که انتظار می‌رود سرفیس دوئو 2 پاییز امسال معرفی و رونمایی شود. به هر حال، امیدواریم مایکروسافت از اشتباهات خود در سرفیس دوئو درس گرفته باشد و بتواند مانند گذشته قوی و بی‌نقص عمل کند.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)