خانهاخبار
تصاویر جدید و مشخصات گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 لو رفت

تصاویر جدید و مشخصات گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 لو رفت

با نزدیک‌تر شدن به رویداد آنپکد سامسونگ اطلاعات بیشتری از گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 به گوش می‌رسد.
۱۴۰۰/۵/۵

گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 که در زمره دستگاه‌های تاشو مورد انتظار سامسونگ به شمار می‌روند قرار است در رویداد معرفی محصولات سامسونگ موسوم به آنپکد در 20 مرداد رونمایی شوند. ولی هنوز دو هفته مانده به زمان رویداد آنپکد تقریبا تمام مشخصات این دو گوشی هوشمند به طور کامل و البته غیررسمی لو رفته است. 

تصویر رندر خبری سامسونگ برای گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3

براساس اخرین خبری که افشاگر معروف اخبار فناوری توییتری معروف، ایوان بلس، منتشر کرده مشخص شده که گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 ضدآب هستند. پیش‌تر در گزارش‌ها هم داشتیم که این دو گوشی قرار است اولین گوشی‌های تاشو ضد آب باشند. در تصویری که ایوان بلس در اکانت توییتری خود به اشترک گذاشته است (تصویر بالا) آب در حال پاشیده شدن روی گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 است و بنابر همین تصویر ایوان بلس ادعا کرده است که هر دو گوشی هوشمند گواهی IPX8 را دارا می‌باشند. 

به علاوه، ایوان بلس مشخصاتی غیررسمی از نمایشگر، دوربین‌ها و پشتیبانی از قلم S را منتشر کرده است. طبق ادعای بلس، گلکسی زد فلیپ 3 از نمایشگر اصلی 6.7 اینچی و نمایشگر بیرونی کوچک 1.9 اینچی بهره برده است. از آن سو، گلکسی زد فولد 3 از دو صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچی و صفحه نمایش بیرونی 6.2 اینچی تشکیل شده است.

در بخش دوربین‌ها گلکسی زد فلیپ 3 میزبان دو دوربین 12 مگاپیکسلی در قاب پشتی و یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی در قاب جلو است در حالی که گلکسی زد فولد 3 طبق شایعات دارای 3 دوربین 12 مگاپیکسلی در قاب پشتی، دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی روی قاب جلوی آن و یک دوربین سلفی 4 مگاپیکسلی در حالت بازشده است. نکته جالب اینجاست که دوربین نمایشگر داخلی زد فولد 3 رزولوشن 4 مگاپیکسلی دارد و در خبرها داشتیم که این دوربین هم قرار است در زیر نمایشگر قرار بگیرد. شاید سامسونگ برای قرار دادن این دوربین در زیر نمایشگر مجبور به استفاده از سنسور 4 مگاپیکسلی شده باشد!

رندر رسمی و لو رفته از گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3

قبلا شایعه شده بود که سامسونگ قصد ندارد امسال گلکسی نوت 21 را عرضه کند و امروز این خبر را رییس بخش موبایل شرکت سامسونگ تایید کرد. خوشبختانه طبق شایعات قرار است گلکسی زد فولد 3 جانشین گلکسی نوت 21 شود و قلم معروف سامسونگ یعنی S Pen با گلکسی زد فولد 3 سازگاری کامل دارد. همچنینی ایوان بلس مدعی شده است که گلکسی زد فولد 3 نه تنها از یک قلم بلکه از دو قلم هوشمند سامسونگ که به احتمال فراوان S Pen Pro و نسخه فولد S Pen نام دارند پشتیبانی خواهد کرد. این خبر می‌تواند خبر خوبی برای طرفدارن سری نوت سامسونگ باشد زیرا گلکسی زد فولد 3 می‌تواند جای حالی گلکسی نوت را برای آنها پر کند.

در نهایت باید اشاره کرد که تا به امروز این اطلاعات توسط سامسونگ تایید نشده است و همینطوز نمی‌توان اعتماد زیادی به این اخبار داشت بنابراین برای مطمئن شدن از این مشخصات باید تا 20 مرداد و برگزاری رویداد آنپکد سامسونگ صبرکرد و دید که سامسونگ چه برنامه‌ای برای دستگاه‌های خاص خود دارد.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)