خانهاخبار
خودروسازی فردا شرایط فروش فردا SX5 و فردا 511 ویژه مرداد 1400 را اعلام کرد

خودروسازی فردا شرایط فروش فردا SX5 و فردا 511 ویژه مرداد 1400 را اعلام کرد

خودروسازی فردا که این روزها بین مردم به خاطر اسم خودروهایش مشهور شده، شرایط فروش دو محصول جدیدش را اعلام کرد.
۱۴۰۰/۵/۴

خودروسازی فردا که حسابی با اسم خودروهایش بین مردم سر و صدا کرده، شرایط فروش دو خودروی جدیدش را برای مرداد ماه ۱۴۰۰ اعلام کرده است. در این شرایط فروش، دو خودروی فردا SX5 که یک کراس‌اوور کوچک شهری است و خودروی فردا 511 دیده می‌شوند. 

image

خودروی فردا SX5 درواقع یکی از محصولات برند دانگ فنگ با نام X5 است که در بازار ایران ری‌برند شده و با نام فردا SX5 عرضه می‌شود. این محصول درواقع یک کراس اوور به حساب می‌آید و با نسل اولش تفاوت‌های زیادی در بخش طراحی دارد. همچنین از نظر قوای فنی هم باید بگوییم که این خودرو در چین با دو موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی و ۱.۵ لیتری توربو شارژ عرضه می‌شود. در بازار ایران اما شاهد موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی هستیم که ساخت میتسوبیشی است و ۱۲۱ اسب بخار توان دارد. گیبرکس درنظر گرفته شده برای این محصول هم از نوع CVT است که 6 دنده خواهد بود.

مدل خودروسال تولیدقیمتپیش پرداخت ثبت نامپرداخت مرحله دوم دو ماهه ۱۰ درصدپرداخت مرحله سوم سه ماهه ۱۰ درصدسود مشارکتپرداخت زمان تحویل
فردا 5111400۴۲۹٫۰۰۰٫۰۰۰۲۱۴٫۵۰۰٫۰۰۰۴۲٫۹۰۰٫۰۰۰۴۲٫۹۰۰٫۰۰۰۱۸ درصد۳۰ درصد

خودروی فردا 511 هم یک سدان شهری جمع‌وجور است. برخلاف SX5 که محصولی از دانگ فنگ بود، فردا 511 درواقع یک خودروی ساخته شده توسط چانگان به نام چانگان آلسوین است. این محصول ساخت سال 2018 است و آخرین نسل از این سری به حساب می‌آید. این خودرو نیز با موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی همراه است که توان ۱۰۵ اسب بخار قدرت را دارد.

image

گیربکس درنظر گرفته شده برای موتور فردا 511 نیز یک گیبرکس اتوماتیک ۵ سرعته دو کلاچه است که یک مزیت مهم برای این خودرو به حساب می‌آید. تقریبا بیشتر خودروهای شرقی همرده با این محصول، گیبرکس CVT دارند که نقدهای مختلفی به آن‌ها وارد است. جدول شرایط فروش این محصول نیز به شرح زیر است. 

مدل خودروقیمت خودروتخفیف طرح فروشقیمت پس از کسر تخفیفپرداخت مرحله دوم دو ماهه ۱۰ درصدپرداخت مرحله سوم سه ماهه ۱۰ درصدسود مشارکتپرداخت زمان تحویل
فردا SX5۶۲۹٫۰۰۰٫۰۰۰۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰۶۰۹٫۰۰۰٫۰۰۰۲۴۹٫۵۰۰٫۰۰۰۱۱۷٫۸۰۰٫۰۰۰۱۸ درصدالباقی مبلغ (پس از کسر سود مشارکت) 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)