خانهاخبار
تماشا کنید: شکل ظاهری گوشی هواوی P50 پرو در ویدیو جدیدی به نمایش گذاشته شد

تماشا کنید: شکل ظاهری گوشی هواوی P50 پرو در ویدیو جدیدی به نمایش گذاشته شد

ویدیوی جدیدی از ماکت گوشی هواوی P50 پرو منتشر شده که ما را با شکل ظاهری این گوشی و دوربین‌های قرار گرفته روی بدنه پشتی آن آشنا می‌کند.
۱۴۰۰/۵/۴

ویدیویی جدیدی از ماکت گوشی هواوی P50 پرو در چین منتشر شده است که شکل ظاهری آن را به معرض نمایش می‌گذارد. با کمک این ویدیوی کوتاه می‌توانیم نگاهی به طراحی گوشی هواوی P50 پرو داشته باشیم.

با مشاهده این ویدیو می‌بینیم که گوشی P50 پرو دارای صفحه نمایشی با لبه‌های خمیده است و حفره دوربین سلفی در قسمت بالایی صفحه نمایش وجود دارد. در قسمت پشتی گوشی نیز مجموعاً پنج دوربین داخل دو محفظه دایره ای بزرگ جای گرفته‌اند. بنظر می‌رسد دوربین های عقب فواصل کانونی مشابهی را با سری هواوی P40 پرو و هواوی میت 40  پرو ارائه می‌دهند. گوشی‌های گفته شده یک ماژول تله فوتو 125 میلی متری با قابلیت بزرگنمایی 5 برابری نسبت به دوربین اصلی را در کنار یک ماژول اولتراواید 18 میلی متری همراه دارند.

اطلاعات دیگری در دسترس نیست اما شایعات از سنسور اصلی 1 اینچی سونی IMX800 برای Huawei P50 Pro خبر می‌دهند که اتفاق مهمی است. تا به حال یک گوشی شارپ و یک گوشی لایکا با سنسور یک اینچی همراه بوده‌اند که عرضه بسیار محدودی هم داشته‌اند. حالا قطعا هواوی با آوردن سنسور ۱ اینچی به پرچمدار جدیدش، قطعا می‌تواند برای رقبای قدری مثل شیائومی می 11 الترا خط و نشان بکشد.

هواوی از سری P50 در تاریخ 29 جولای یا ۷ مرداد ماه رونمایی می‌کند و تنها سه روز تا معرفی رسمی این گوشی و ارائه جزئیات بیشتر در مورد پرچم‌دار جدید هواوی فاصله داریم. شما در مورد سری جدید پرچمداران هواوی چه فکر می‌کنید؟ آیا طراحی این نسل را از نسل قبلی بیشتر می‌پسندید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)