خانهاخبار
دریافت حق عضویت در وب‌سایت و اپلیکیشن با درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی

دریافت حق عضویت در وب‌سایت و اپلیکیشن با درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی

بعضی وب‌سایت‌ها یا اپلیکیشن‌ها، برای عرضه خدمات، از مشتری‌های خودشون حق اشتراک یا حق عضویت دریافت می‌کنن. آیا کسب‌وکار شما هم جزو این دسته است؟
۱۴۰۰/۵/۴
image

بعضی وب‌سایت‌ها یا اپلیکیشن‌ها، برای عرضه خدمات، از مشتری‌های خودشون حق اشتراک یا حق عضویت دریافت می‌کنن. آیا کسب‌وکار شما هم جزو این دسته است؟ در صورت پاسخ مثبت، برای دریافت و مدیریت هزینه اشتراک‌ها از چه ابزاری استفاده می‌کنید؟

شرکت نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان که با نام تجاری دیجي‌پی در ایران شناخته شده، نام آشنا و مطمئنی برای کسب‌وکارهای اینترنتی در حوزه پرداخت الکترونیک محسوب می‌شه. از کسب‌وکارهای نوپا و کوچک گرفته تا کسب‌وکارهای بزرگی مثل دیجی‌کالا، مدت‌هاست که از خدمات پرداخت دیجی‌پی استفاده می‌کنن و با استفاده از این خدمات، نرخ موفقیت خودشون رو به‌میزان قابل‌توجهی بالا برده‌اند.

برای نمونه، فروشگاه بزرگ دیجی‌کالا با استفاده از «درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی» تونست تعداد تراکنش‌های موفق خودش رو تا ۲درصد افزایش بده! ضمن اون‌که کسب‌وکارهای نوپای زیادی هم خدمات «پرداخت‌یار دیجی‌پی» رو انتخاب کرده و بدون نیاز به نماد اعتماد الکترونیک، کسب‌وکار خودشون رو رشد دادن.

حالا دیجی‌پی محصول جدید خودش با نام «درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی» رو معرفی کرده که درگاه پرداخت خاصی برای کسب‌وکارهاییِ که حق اشتراک یا حق عضویت از مشتریانشون دریافت می‌کنن.

درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی فرایند خدمات‌دهی وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های اشتراک‌محور رو که برمبنای پرداخت‌های دوره‌ای کار می‌کنن، آسون‌تر و سریع‌تر می‌کنه. چطوری؟

این درگاه جدید، اون مرحله «انتقال به درگاه بانکی» رو که باید اطلاعات کارت بانکی و رمز پویا وارد کنیم، برای کاربرانی که از کیف پول دیجی‌پی استفاده می‌کنن، و البته در کیف پول خودشون موجودی کافی برای تمدید اشتراک دارن، حذف کرده و تمدید اشتراک رو «به‌صورت خودکار» انجام می‌ده.

ضمن اون‌که کاربر نهایی یا مشتری کسب‌وکار موردنظر می‌تونه با فعال‌سازی برداشت مستقیم برای شارژ خودکار کیف پول، دسترسی لازم رو به دیجی‌پی بده تا اگه کیف پول موجودی نداشت، از حساب بانکی برداشت بکنه؛ این‌طوری مطمئن می‌شه که کیف پول دیجی‌پی همیشه موجودی لازم برای تمدید قراردادهای حق اشتراکی رو داره.

درگاه پرداخت اشتراک در واقع قراردادی سه‌جانبه بین «صاحب کسب‌وکار»، «مشتری کسب‌وکار» و «شرکت دیجی‌پی» به حساب میاد. در این قرارداد، مشتری کسب‌وکار که کیف پول دیجی‌پی رو هم داره، اجازه «برداشت خودکار از کیف پول» خودش رو به دیجی‌پی می‌ده تا حق اشتراک رو برداشت کرده و اشتراک رو به‌راحتی تمدید کنه.

در این سرویس دیجی‌پی چنین رویه‌ای دنبال می‌شود:

گزینه‌های مختلف برای اشتراک خدمت موردنظر کسب‌وکار، با هماهنگی صاحب اون، برای کاربر به نمایش درمیان.
کاربر یا مشتری کسب‌وکار، گزینه تمدید اشتراک موردعلاقه خودش رو انتخاب کرده و اولین پرداخت رو به‌شخصه انجام می‌ده.
از دوره‌های بعدی، دیجی‌پی بدون تکرار این روال و پرداخت‌های الکترونیکی مکرر، خدمات مدنظر کاربر رو در بازه‌های زمانی مشخص، و طبق قرارداد اولیه، به‌طور خودکار تمدید کرده و وجه اون رو از کیف پول دیجی‌پی کاربر کم می‌کنه.

این فرایند هم به‌نفع صاحب کسب‌وکار است و هم مشتری نهایی؛ در واقع با استفاده از درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی، فرایند پرداخت و تمدید اشتراک، برای هر دو طرف آسون‌تر و سریع‌تر می‌شه. البته این سرویس جدید، مزیت‌های دیگه‌ای هم داره؛ برای نمونه:

  • صاحب کسب‌وکار به پنل گزارش‌گیری دسترسی داره: صاحب کسب‌وکار می‌تونه گزارش‌های مختلفی از روند حق اشتراک‌ها دریافت کرده و اون‌ها رو راحت‌تر مدیریت کنه.
  • این درگاه انعطاف‌پذیری بالایی برای هر دو طرف داره: صاحب کسب‌وکار می‌تونه دوره‌های زمانی اشتراک و دوره‌های پرداختی مختلفی تعریف کنه. مشتری نهایی هم می‌تونه از میون پیشنهادهای مختلف، اون گزینه‌ای رو انتخاب کنه که صرفه بیشتری براش داره.
  • امکان لغو قرارداد برای هر دو طرف وجود داره: دیجی‌پی این امکان رو فراهم کرده که صاحب کسب‌وکار، امکان لغو یک‌طرفه یا دوطرفه قرارداد رو در اختیار مشتری نهایی هم بگذاره. پس مشتری با خیال راحت اشتراک سرویس وب‌سایت یا اپلیکیشن رو خریداری می‌کنه.

حالا اگه تصمیم‌تون رو گرفته‌اید و می‌خواهید از درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی استفاده کنید، یا اگه هنوز مطمئن نیستید این درگاه به دردتون می‌خوره یا نه، فرم درخواست دریافت درگاه پرداخت اشتراک رو در وب‌سایت دیجی‌پی تکمیل کنید.

کارشناسان دیجی‌پی بعد از بررسی نیازمندی‌های کسب‌وکار شما، در اولین فرصت باهاتون تماس می‌گیرن و اطلاعات بیشتری درباره درگاه پرداخت اشتراک دیجی‌پی باهاتون به اشتراک می‌گذارن. شما هم می‌تونید سؤال‌های خودتون رو ازشون بپرسید. در نهایت اگه تمایل داشتید، سرویس موردنظر رو براتون فعال می‌کنن.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)