خانهاخبار
ادعای عضوی ناشناس از شرکت آمازون: آمازون در حال آماده سازی برای پذیرفتن بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱!

ادعای عضوی ناشناس از شرکت آمازون: آمازون در حال آماده سازی برای پذیرفتن بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱!

یکی از کارمندان آمازون با هویت نامشخص، مدعی است که آمازون برای ورود به عرصه پرداخت با استفاده از رمزارزها آماده شده است و قرار است بیت کوین را به عنوان یک روش پرداخت در آینده بپذیرد.
۱۴۰۰/۵/۴

پس از  گذشت  چند روز از منتشر شدن خبر استخدام متخصصان بلاکچین توسط آمازون، امروز به نقل از U.today و به گزارش روزنامه تجاری لندنی City A.M، یک منبع ناشناس اما آگاه در آمازون به این روزنامه اعلام کرده که غول دنیای تجارت الکترونیکی در حال برنامه‌ریزی برای قبول پرداخت‌های مبتنی بر بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ است. این موضوع به احتمال زیاد زمینه‌ای برای پذیرش گسترده‌تر تراکنش‌ها با استفاده از رمز ارزها را فراهم می‌کند.

او ادعا می کند که آمازون در حال حاضر در حال کار بر روی این پروژه است و قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۱ این پروژه را به اتمام برساند. او همچنین در ادامه گفت:

این فقط یک راه حل ساده برای برقراری پرداخت‌های رمزنگاری شده برای آینده نیست بلکه این موضوع یک بخش جدایی‌ناپذیر از مکانیسم آتی نحوه کار فروشگاه آمازون است که به طور کامل مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

همچنین آمازون پس از افزودن بیت کوین، در مراحل بعد قصد افزودن اتریوم، کاردانو و بیت کوین کش را به درگاه پرداخت خود دارد، او همچنین افزود:

در حالی که بیت کوین اولین قدم در جاه‌طلبی‌های آمازون در دنیای رمزارزهاست، اما مدیران این شرکت بسیار مشتاق هستند تا سایر رمزارزها را نیز در آینده اضافه کنند. او با اشاره به جف بزوس اضافه کرد این دستور العمل از بالا ابلاغ شده است.

آمازون تا پایان ۲۰۲۱ امکان خرید با بیت کوین را فعال خواهد کرد!

او همچنین اضافه کرده که این پروژه تقریبا آماده اجراست. گویا علاوه بر پذیرش پرداخت‌های بیت کوین در آمازون، قرار است آمازون حتی یک رمزارز جدید هم برای خودش ایجاد کند که قرار شده تا اوایل سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه شود.

گویا فردی که برای این منظور به استخدام آمازون درآمده هم در شرح وظایفش، مواردی مثل توسعه استراتژی ارز دیجیتال اختصاصی آمازون قرار گرفته و قرار است نقشه راهی برای این منظور تهیه کند. در نهایت این موقعیت شغلی نیاز به تخصص بالا در حوزه بلاکچین، دفاتر کل توزیع شده، رمز ارز بانک مرکزی و به طور کلی دنیای رمزنگاری دارد.

در کنار انتشار این خبر مهم، بازار رمزارزها و خود بیت کوین هم شامل رشد قابل توجهی بودند و بعید نیست همین خبر روی رشد چند ساعت اخیر این بازار تاثیر گذاشته باشد. هرچه باشد آمازون با ارزش ۱.۶ تریلیون دلار، در حال حاضر چهارمین شرکت ثروتمند در دنیا به حساب می‌آید. اینکه آمازون سراغ پذیرش بیت کوین برود، خبر دور از انتظاری نیست اما حالا سوال مهم این است که آیا این شرکت واقعا رمز ارز اختصاصی برای خودش را هم ایجاد می‌کند؟ شما در مورد این خبر چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)