خانهاخبار
ظاهرا اپل بر روی مانیتور جدیدی با تراشه A13 کار می‌کند

ظاهرا اپل بر روی مانیتور جدیدی با تراشه A13 کار می‌کند

طبق جدیدترین گزارش 9to5Mac اپل مشغول کار بر روی مانیتوری است که مجهز به تراشه A13 خواهد بود.
۱۴۰۰/۵/۴

بر طبق گزارش جدید to5Mac9 نمایشگر جدید اپل از تراشه A13 و موتور پردازش عصبی بهره می‌برد. انتظار می‌رود تراشه A13 با موتور پردازش عصبی به عنوان یک واحد پردازش گرافیکی اکسترنال عمل کنند.

وجودCPU  و GPU در مانیتور می تواند به مک‌ها کمک کند بدون استفاده از تمام توان تراشه داخلی سیستم، گرافیک‌هایی با وضوح بالا ارائه دهند. علاوه بر این مورد، اپل می تواند قدرت SoC صفحه نمایش را با SoC مک ترکیب کرده و عملکرد بهتری برای اجرای کارهای گرافیکی سنگین ارائه دهد.

در سال 2016 شایعاتی وجود داشت که بیان می کرد اپل در حال کار بر روی نسخه جدیدی از نمایشگر  Thunderbolt با کارت گرافیک مجزا است، اما چنین مانیتوری هیچ وقت معرفی نشد. در واقع بعد از عرضه Pro Display XDR در سال 2019 هیچ مانیتوری با برند اپل منتشر نشد و خود Pro Display XDR هم دارای GPU نبود.

to5Mac9 معتقد است مانیتوری با تراشه A13 جایگزین مناسب برای Pro Display XDR خواهد بود و این امکان وجود دارد که برای نسخه جدید چنین نمایشگری، از تراشه ای حتی قدرتمندتر از A13 استفاده نمایند.

image

در کنار گزارشات مربوط به این مانیتور، گفته می شود اپل در حال کار بر روی یک مانیتور جدید با قیمت پایین‌تر است که در کنار سری Pro Display XDR به فروش رسد؛ اما ظاهر این مانیتور جدا از مانیتور با تراشه A13 تولید خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)