خانهاخبار
خرید ساده و سریع گیفت کارت

خرید ساده و سریع گیفت کارت

تقریبا تمام مردم جهان امروزه اولویت اول خود را بر مبنای کارهای اینترنتی و الکترونیکی قرار داده اند و با خرید گیفت کارت می تواند این امر را به راحتی عملی کنند.
۱۴۰۰/۵/۳
image

تقریبا تمام مردم جهان امروزه اولویت اول خود را بر مبنای کارهای اینترنتی و الکترونیکی قرار داده اند و با خرید گیفت کارت می تواند این امر را به راحتی عملی کنند. 

خرید گیفت کارت و استفاده از پرداخت های اینترنتی و الکترونیکی باعث می شود که نیازی به حضور فیزیکی افراد وجود نباشد و در هزینه ها، زمان و انرژی افراد صرفه جویی شود. گیفت کارت ها به نوعی از کارت های هدیه گفته می شود که دارای اعتباری مجازی و غیر نقدی می باشند.

اعتبار این کارت ها قابلیت انتقال به حساب و اشخاص دیگر را ندارد اما می تواند به عنوان یکی از بهترین هدایا برای افراد مختلف خصوصاً دانشجویان، گیمرها، کاربران اینترنتی و ... شناخته شود. 

گیفت کارت ها توسط شرکت ها و ارگان های مشهور و معتبر جهان طراحی و عرضه می شوند و کاربران می توانند با استفاده از آنها کالاهای خود را خریداری کنند و به خدمات و برنامه های مختلف دسترسی داشته باشند.

انواع گیفت کارت

همانطور که عنوان گردید تقریبا تمام شرکت ها و ارگان های معتبر و شناخته شده جهان مانند فیسبوک، آمازون، اسپاتیفای، ای بی، نتفلیکس، گوگل، اپل و ... برای رفاه و آسایش کاربران خود از سراسر جهان اقدام به عرضه انواع گیفت کارت ها با قابلیت ها و کاربردهای مختلف می کنند. 

افراد می توانند به ده ها و صدها گیفت کارت مختلف دسترسی داشته باشند. 

از جمله رایج ترین و پر استفاده ترین گیفت کارت های جهان می توان به مواردی همچون گیفت کارت ایکس باکس از شرکت بزرگ مایکروسافت، گیفت کارت استیم که محصول کمپانی VALVE است، گیفت کارت ریزر گلد که به وسیله کمپانی ریزر برای گیمرها عرضه شده است، گیفت کارت اپل که محصول کمپانی بزرگ و معتبر اپل می باشد. 

گیفت کارت پلی استیشن ps5 از کمپانی معروف سونی و گیفت کارت گوگل پلی که محصول کمپانی مشهور و معروف گوگل است و هر کدام می توانند قابلیت های منحصر به فردی برای کاربران داشته باشند.

image

نکات اصلی خرید گیفت کارت

امروزه سایت ها و فروشگاه های متعددی در سراسر کشور در زمینه فروش گیفت کارت ها فعالیت می کنند و خدمات مختلفی به کاربران عرضه می کنند و این می تواند خرید را برای افراد دغدغه زا نماید. برای خرید گیفت کارت لازم است که به فاکتورهای مختلفی توجه شود که مهم ترین آنها شامل اصالت، اعتبار و سابقه سایت و فروشگاه عرضه کننده گیفت کارت، مواردی امنیتی خرید، ناحیه و منطقه ای که گیفت کارت استفاده می شود، تاریخ انقضای گیفت کارت، نوع گیفت کارت و ارز موجود در آن، حجم و میزان اعتبار گیفت کارت میزان کارمزد و مالیات ها و ... می باشند.

خرید سریع گیفت کارت

اگرچه سایت های متعددی در این زمینه فعالیت دارند اما کاربران می توانند از سایت فروشگاهی GiftCard.iR به عنوان یکی از معتبرترین، با سابقه ترین و پربازدیدترین سایت های فروش گیفت کارت و جم بازی خریدهای خود را انجام دهند. 

سایت گیفت کارت دارای سابقه ای بیش از یک دهه است و با داشتن پشتیبانی 24 ساعته و شبانه روزی می تواند خریدی تضمینی برای کاربران رقم بزند. 

این سایت دارای درگاه های بانکی و SSl مطمئنی است و با تحویل فوری محصول رضایت کاربران را جل خواهد کرد. بازیکنان نیز در سایت GiftCard.iR می توانند برای خرید جم بازی ها و پرداخت های درون برنامه ای اقدام کنند و از مقالات آموزشی آن نیز استفاده کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)