خانهاخبار
ایرپادز 3 ممکن است با آیفون 13 عرضه شود

ایرپادز 3 ممکن است با آیفون 13 عرضه شود

براساس شایعات، اپل قرار است درکنار معرفی آیفون 13 از جدیدترین نسل ایرپادز‌های خود پرده بردارد.
۱۴۰۰/۵/۳

از قرار معلوم شهریورماه زمان بسیار خوبی برای طرفداران برند اپل است زیرا براساس جدیدترین شایعات به دست آمده اپل در نظر دارد همراه با آیفون 13 نسل بعدی ایرپادزهای خود یعنی ایرپادز 3 را معرفی کند.

براساس خبری که وبسایت نزدیک به برنامه‌های اپل یعنی DigiTimes منتشر کرده است به احتمال فراوان اپل قرار است با برگزاری مراسمی در شهریور آیفون 13 و ایرپادز 3 را معرفی کند. با توجه به نزدیکی این وبسایت با شرکت اپل و برنامه‌های آتی آن می‌توان تا حدودی به درستی این خبر اعتماد داشت اگرچه بعضی از اوقات نیز این پیش‌بینی ها غلط از آب در می‌ایند. 

image

در خبری مشابه که هفته پیش منتشر شد نیز به زمان عرضه ایرپادز 3 در شهریورماه اشاره شد که اکنون می‌توان با جدیت بیشتری این اخبار را دنبال کرد و دیگر در حد یک شایعه معمولی نمی‌توان به آن نگاه کرد. به علاوه، با توجه به استقبال فراوان از مدل‌های قبلی، عرضه نسل بعدی ایرپادز چندان دور از ذهن نخواهد بود. اکثر شایعاتی که تا به امروز از ایرپادز 3 به گوش می‌رسید اشاره به عرضه این هدفون بی‌سیم در نیمه دوم سال میلادی جاری داشت که با توجه به جدیدترین شایعات ماه شهریور برای اپل بهترین انتخاب خواهد بود. 

image

اخرین نسل خانواده ایرپادز یعنی نسخه های ارزان ایرپادز در سال 2019 به‌روزرسانی شده‌اند پس چندان عجیب نخواهد بود اگر اپل تصمیم به عرضه نسل بعدی یعنی نسل سوم هدفون‌های بی‌سیم خود بگیرد و آن‌ها را روانه بازار مصرف بکند. براساس اخباری که تاکنون به دست آمده است اپل در فکر یک بازطراحی دوباره برای ایرپادز 3 است و قرار است این هدفون با بدنه جمع‌وجور تر و کوچکترعرضه شود. با کوچک‌تر شدن بدنه می‌توان انتظار داشت که اندازه کیس شارژ ایرپادز 3 نیز کوچکتر شود.

image

همچنین شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر این که اپل قرار است سنسورهای متنوعی مانند سنسورهای سلامتی و فیتنس را در نسل بعدی ایرپادزهای خود قرار دهد. این استراتژی اپل در زمینه سنسورهای متنوع سلامتی در ساعت‌های هوشمند این شرکت یعنی سری اپل واچ به خوبی عمل کرده است و نتایج بسیار خوبی به همراه داشته است.

در نهایت باید اشاره کرد که در روزها و هفته‌های پیش رو با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی خبرهای بیشتری از ایرپادز 3 و آیفون 13 به گوش خواهد رسید و امیدواریم اپل با معرفی ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری جدید ما را بار دیگر شگفت زده کند

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)