خانهاخبار
شیائومی تایید کرد: پوکو X3 GT با شارژ فوق سریع 67 واتی عرضه خواهد شد

شیائومی تایید کرد: پوکو X3 GT با شارژ فوق سریع 67 واتی عرضه خواهد شد

در راستای اخباری که از پوکو X3 GT به گوش می‌رسید دیروز تایید شد که این گوشی هوشمند با شارژ فوق سریع 67 واتی عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۵/۳

براساس خبری که قبلا از جی اس ام منتشر شده است، مشخص شد که به احتمال فراوان پوکو X3 GT نسخه جهانی گوشی هوشمند ردمی نوت 10 پرو خواهد بود. به علاوه در خبری دیگر تایید شد که این گوشی قرار است در تاریخ 6 مرداد رونمایی شود و همنیطور شیائومی اعلام کرد که قلب تپنده این گوشی هوشمند پردازنده دیمینسیتی 1100 خواهد بود. اکنون اما براساس اطلاعاتی که شرکت شیائومی در دسترس کاربران قرار داده است مشخص شد که پوکو X3 GT از شارژ فوق سریع 67 واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. 

بنری که شارژر ۶۷ واتی پوکو X3 جی تی را تایید می‌کند

البته شرکت شیائومی هنوز به طور کامل مشخصات پوکو X3 GT را به طور کامل منتشر نکرده است ولی همانطور که اشاره شد، براساس شایعاتی پوکو X3 GT نسخه جهانی ردمی نوت 10 پرو نسخه چینی خواهد بود که مقایسه تصاویر ردمی نوت 10 پرو و رندرهای لو رفته پوکو X3 GT این ادعا را تایید می‌‌کند. در تصاویر زیر می‌توانیم گوشی جدید پوکو با ردمی نوت 10 پرو را مقایسه کنید که به نظر با دو گوشی کاملا یکسان طرف هستیم.

اگر این ادعا یعنی شباهت سخت‌افزاری پوکو X3 GT و ردمی نوت 10 پرو درست باشد، پس باید در پوکو X3 GT نیز شاهد یک صفحه نمایش فول اچ‌دی پلاس 6.67 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی، باتری 5000 میلی‌امپری ساعتی و سنسور اثرانگشت قرار گرفته در سمت راست بدنه باشیم. در بخش دوربین جلو نیز پوکو X3 GT از یک دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی که در حفره‌ای در نمایشگر قرار گرفته است بهره خواهد برد. همچنین در قاب پشتی نیز باید شاهد سه دوربین 64 مگاپیکسلی اصلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی باشیم. در آخر باید اشاره کنیم که براساس اطلاعات تایید شده، پوکو X3 GT قرار است در تاریخ 6 مرداد رونمایی شود. شما در مورد این گوشی چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)