خانهاخبار
احتمالا سامسونگ از گلکسی S21 FE در رویداد آنپکد رونمایی نخواهد کرد

احتمالا سامسونگ از گلکسی S21 FE در رویداد آنپکد رونمایی نخواهد کرد

طبق اعلام LetsGoDigital سامسونگ در رویداد ماه آینده خود؛ گوشی گلکسی S21 FE را معرفی نمی‌کند.
۱۴۰۰/۵/۳

سامسونگ ماه آینده دومین رویداد آنپکد 2021 خود را برگزار خواهد کرد و در این رویداد دو گوشی تاشو، دو ساعت هوشمند و نسل جدید سامسونگ بادز معرفی خواهد شد. در روزهای گذشته تایید شده بود که سامسونگ قصد معرفی گلکسی نوت 21 را نخواهد داشت و همین موضوع احتمال معرفی نسخه ارزان‌تر پرچمدار کنونی این شرکت یا همان گلکسی اس 21 FE را تقویت بخشید.

با استناد به گزارش جدید LetsGoDigital از گوشی همراه گلکسی اس 21 FE در رویداد آنپکد رونمایی نخواهد شد. LetsGoDigital اسناد رسمی سامسونگ را مشاهده کرده است و طبق همان اسناد تایید می‌کند نسخه ارزان قیمت S21 عرضه نمی‌شود. این خبر، گزارش دیگری از ماه ژوئن را تایید می‌کند که آن گزارش هم ادعا کرده بود S21 FE در این رویداد حضور نخواهد داشت.

انتظار می‌رود در ماه اکتبر یا بعد از آن، نسخه ارزان قیمت گلکسی S را ببینیم. این گوشی همراه در رنگ‌های خاکستری ، سفید ، بنفش و سبز تولید خواهد شد.

طراحی مورد انتظار گلکسی S21 FE

گلکسی  اس 21 FE با پنل ۶.۴ اینچی سوپر آمولد، رزولوشن FHD پلاس و نرخ تازه سازی 120 هرتز وارد بازار می‌شود. قاب پشتی گوشی تماما از جنس پلاستیک بوده و از سیستم عامل اندروید 11 بهره می‌برد. نسخه ارزان قیمت گلکسی S21 FE با تراشه اسنپدراگون 888 تولید شده و نسخه دیگر آن با تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ روانه بازار می‌شود؛ البته با توجه به کمبود تراشه ممکن است این تراشه با چیپست دیگری جایگزین شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)