خانهاخبار
جک دورسی: بیت کوین بخش بزرگی از آینده توییتر خواهد بود!

جک دورسی: بیت کوین بخش بزرگی از آینده توییتر خواهد بود!

جک دورسی مدیر عامل توییتر برای اولین بار علناً گفته شده است که بیت کوین «بخش بزرگی» از آینده این شرکت خواهد بود و اشاره کرد بیت کوین می تواند با محصولات توییتر ادغام شود.
۱۴۰۰/۵/۲

به گزارش Cryptonews، جک دورسی مدیر عامل توییتر گفته است که بیت کوین «بخش بزرگی» از آینده این شرکت خواهد بود. این اولین باری است که دورسی علناً در چنین موقعیتی در مورد اینکه چگونه بزرگترین رمزارز جهان می تواند در محصولات توییترنظیر Twitter Tip Jar و Super Follow ادغام شود، صحبت می کند.

دورسی روز پنجشنبه در فراخوان کنفرانس درآمدهای سه ماهه دوم توییتر در سال ۲۰۲۱ گفت بیت کوین «بهترین نامزد» برای تبدیل شدن به «ارز بومی» اینترنت است و به این معنی خواهد بود که «مردم و شرکت ها می توانند آزادانه کالاها و خدمات را در هر نقطه از این سیاره تجارت کنند.»

دورسی توضیح داد: «اگر اینترنت یک ارز بومی یا یک ارز جهانی داشته باشد، ما میتوانیم با محصولاتی مانند خدمات بازرگانی، حق اشتراک و عضویت و ویژگی‌های جدیدی نظیر Twitter Tip Jarو Super Followsبسیار سریع تر حرکت کنیم و می توانیم به جای پیروی از یک رویکرد بازار به بازار، به تک تک افراد این سیاره خدمت رسانی کنیم.»

او افزود: «من فکر می کنم این بخش بزرگی از آینده ماست. همچنین فکر می کنم نوآوری هایی ارزشمندتراز ارزهای دیجیتال وجود دارد که باید حواسمان باشد، به خصوص که ما به غیرمتمرکز سازی رسانه های اجتماعی و ارائه انگیزه اقتصادی بیشتر فکر می کنیم. بنابراین من فکر می کنم برای توییتر و سهامداران توییتر بسیار مهم است که ما همچنان به فضا نگاه می کنیم و به صورت جدی روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنیم.»

image

 

دورسی در ادامه گفت: توییتر در این مسیر تنها نبوده و شرکت های بیشماری در این مسیر هستند. او نمونه‌ای از فیس بوک و پروژه کریپتو آن (قبلاً لیبرا) ارائه داد و گفت که «یک نیاز آشکار برای این وجود دارد، و از آن قدردانی می کنم، نیاز به بیت کوین و پذیرش آن مشهود است. به نظرم استانداردی که ریشه در اینترنت داشته باشد و بومی آن باشد، روشی مناسب برای ادامه فعالیت‌های توییتر است، به همین دلیل تمرکز من و تمرکز همه ما در نهایت بر روی بیت کوین خواهد بود.»


دورسی در صحبت‌های اخیر خود درباره بیت کوین، صراحتا درباره نحوه استفاده از این رمزارز در محصولات توییتر صحبت کرده است. این اظهارنظر اندکی پس از گفتگوی جک دورسی همراه با ایلان ماسک مدیرعامل شرکت تسلا و کتی وود مدیرعامل شرکت Ark Invest در همایش مجازی The B Word درباره بیت کوین بوده است. دورسی گفته است که اگر بیت کوین قبل از تاسیس توییتر یا فیسبوک وجود داشت، بسیاری از مدل‌های تجاری با مدل‌های کنونی تفاوت داشت. وی گفت: «قطعا دیگر وابستگی به مدل‌های تجاری کنونی که مبتنی بر تبلیغات است را نداشتیم.»


دورسی یکی از طرفداران و حامیان اولیه بیت کوین بوده و اذعان داشته است که بیت کوین حداقل از سال ۲۰۱۸ تاکنون ارز اصلی اینترنت بوده است. شرکت پرداخت‌های دیجیتال اسکوئر به مدیریت جک دورسی از سرمایه‌گذاران بزرگ بیت کوین محسوب می‌شود. این شرکت در اواخر سال ۲۰۲۰، ۵۰ میلیون دلار بیت کوین خریداری کرده است و سپس در ماه فوریه ۲۰۲۱ نیز ۱۷۰ میلیون دلار دیگر به دارایی‌های بیت کوین خود افزوده است.


آیا شما هم با جک دورسی در خصوص اینکه بیت کوین به ارز اصلی اینترنت تبدیل خواهد شد موافقید یا خیر؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)