خانهاخبار
افزایش سهم مشتریان خانوادگی گلدمن ساکس از رمزارزها!

افزایش سهم مشتریان خانوادگی گلدمن ساکس از رمزارزها!

بانک سرمایه‌گذاری گلدمن ساکس (Goldman Sachs) نتایج حاصل از نظرسنجی از دفاتر خانوادگی مرتبط را گزارش کرد و نشان داد بیش از نیمی از پاسخ‌دهندگان در رمز ارزها سرمایه‌گذاری کرده‌اند یا مایل به سرمایه‌گذاری‌اند
۱۴۰۰/۵/۲

بانک گلدمن ساکس (Goldman Sachs) با انجام یک نظرسنجی، سهم مشتریان خانوادگی خود را از ارزهای دیجیتال سنجید. براساس این گزارش که در بلومبرگ منتشر شده، بیش از نیمی از کسب و کارهای خانوادگی که در بانک گلدمن ساکس حساب دارند، در رمزارزها سرمایه گذاری کرده‌اند و علاقه‌مند هستند که این شیوه سرمایه‌گذاری را ادامه دهند. گفته می‌شود دفاتر خانوادگی تمایل زیادی به سرمایه گذاری در رمزارزها دارند.

طبق گزارش بلومبرگ، گلدمن ساکس از دفاتر خانوادگی نظرسنجی کرده و دریافته است که ۱۵ درصد از شرکت‌ها پیشاپیش در دارایی‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند و ۴۵ درصد دیگر علاقه‌مندند این نوع از سرمایه‌گذاری را تجربه کنند.

با این حال، دیگر پاسخ دهندگان نگرانی های مربوط به نوسانات و عدم قطعیت بلند مدت پیرامون قیمت رمزارزها را استدلالی برای بیزاری خود از این کلاس دارایی بیان کردند.

نظرسنجی گلدمن ساکس شامل پاسخ بیش از ۱۵۰ مشتری در سراسر جهان می‌شود. ۲۲ درصد از دفاتر تجاری این بانک مجموع ۵ میلیارد دلار یا بیشتر را مدیریت می‌كنند و ۴۳ درصد نیز دارایی های بین ۱ تا ۴.۹ میلیارد دلار را تحت نظارت دارند.

image

بلومبرگ تجارت دفاتر خانوادگی را به عنوان مدیریت «ثروت و امور شخصی افراد ثروتمند» توصیف می کند که شامل افرادی مانند بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت، اریک اشمیت ، مدیر عامل سابق گوگل ، و آلن و جرارد ورتهایمر صاحبان شانل می‌شود.

شرکت خدمات حرفه ای Ernst & Young تخمین می زند که بیش از ۱۰٬۰۰۰ دفتر خانوادگی وجود دارد که هر کدام امور مالی تنها یک خانواده را مدیریت می‌کنند که نیمی از آن ها در طول قرن بیست و یکم راه اندازی شدند. تخمین زده می‌شود بخش اداری خانوار بیش از ۶ تریلیون دلار در سطح جهان مدیریت می‌کنند و صنعت صندوق های سرمایه گذاری را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

مینا فلین، سرپرست مدیریت خصوصی دارایی‌ها در گلدمن ساکس اظهار می کند که بیشتر مشتریان دفتر خانواده این شرکت به «اکوسیستم دارایی های دیجیتال» ابراز علاقه کرده‌اند و افزود که بسیاری از مشتریان معتقدند فناوری بلاکچین «از نظر کارآیی و بهره‌وری به اندازه اینترنت تأثیرگذار خواهد بود».

در ماه مه، گلدمن ساکس به دلیل علاقه مجدد به دارایی‌های کریپتو و مشتقات آن، میز تجارت کریپتوی خود را بازگشایی کرد. از آن زمان به بعد، این بانک در گزارش‌های خود از روندی صعودی خبر داده است که به طور کلی توانایی رمز ارزها را نشان می‌دهد. در این گزارش‌ها بطور خاص از اتریوم بعنوان بالاترین پتانسیل این بازار نام برده شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)