خانهاخبار
وان پلاس بادز پرو با قابلیت حذف نویز و دوام باتری 38 ساعتی معرفی شد

وان پلاس بادز پرو با قابلیت حذف نویز و دوام باتری 38 ساعتی معرفی شد

برند وان پلاس از جدیدترین محصول خود با نام وان پلاس بادز پرو با دوام باتری بالا و فناوری پیشرفته حذف نویز صدای اطراف رو نمایی کرد.
۱۴۰۰/۵/۲

وان پلاس در کنار گوشی نورد 2، از وان پلاس بادز پرو هم رونمایی کرد که در کنار قابلیت حذف نویز از طراحی زیبایی هم بهره می‌برد. بر روی این هدفون سه میکروفون قرار گرفته است که صداهای اطراف تا اندازه ۴۰ دسی‌بل را شناسایی و حذف می‌کند تا صدای واضح‌تری منتقل شود. وان پلاس بادز پرو با رنگ‌های سفید و مشکی تولید شده است.

طراحی وان پلاس بادز پرو در همان نگاه اول توجه شما را به سمت خود جلب خواهد کرد. ساقه‌های این هدفون فلزی و براق بوده و قسمت بالایی آن مات است. وان پلاس بادز پرو به درایورهای 11 میلی‌متری مجهز شده و از فناوری دالبی پشتیبانی می‌کند. این هدفون توسط بلوتوث 5.2 به دستگاه دیگر متصل می‌گردد و طبق ادعای وان پلاس دارای تاخیر ۹۴ میلی‌ثانیهای خواهد بود.

بدون فعال بودن قابلیت حذف نویز، از هدفون وان پلاس بادز پرو می‌توان تا 10 ساعت استفاده کرد؛ پس از آن با کمک جعبه شارژ هدفون 33 ساعت دیگر به این زمان اضافه می‌شود. هدفون وان پلاس با کمک درگاه USB-C یا شارژ بی‌سیم Qi شارژ شده و در برابر گرد‌ و‌غبار مقاوم است.

وان پلاس بادز پرو

وان پلاس بادز پرو از تاریخ 25 آگوست (۳ شهریور ماه) داخل اروپا با قیمت 150 یورو به فروش خواهد رسید؛ در حالی که خریداران در ایالات متحده و کانادا باید تا اول سپتامبر صبر کرده و برای خرید آن هم مبلغ 150 دلار پرداخت می‌کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)