خانهاخبار
مدل‌های آیفون 13 پرو حافظه یک ترابایتی و همه مدل‌های آیفون 13 دارای لایدار خواهند بود!

مدل‌های آیفون 13 پرو حافظه یک ترابایتی و همه مدل‌های آیفون 13 دارای لایدار خواهند بود!

Wedbush دوباره در گزارش جدید خود گفته است که همه مدل‌های آیفون 13 با سنسور لایدار همراه خواهند بود و مدل‌های پرو نیز حافظه یک ترابایتی خواهند داشت.
۱۴۰۰/۵/۱

در ماه ژوئن تحلیلگران Wedbush ادعا کردند که گوشی‌های آیفون 13 دارای سنسور لایدار هستند و مدل های پرو با حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. پس از این گزارش، تحلیلگران TrendForce گزارش دادند هیچ کدام از این ادعاها صحت ندارند بلکه سنسور لایدار تنها مختص مدل‌های پرو خواهد بود و حداکثر فضای ذخیره سازی سری 13 آیفون به 512 گیگابایت محدود می‌شود.

امروز Wedbush ادعاهای خود مبنی بر حضور سنسور لایدار برای تمامی مدل‌ها و حافظه 1 ترابایتی برای آیفون 13 پرو و 13 پرو مکس را دوباره تکرار کرد. این ممکن است بدان معنی باشد که حافظه‌های ذخیره سازی پایین‌تر «128 گیگابایت و 256 گیگابایت»  نیز دو برابر خواهند شد.

انتظار می‌رود که نسل جدید آیفون 13 از نظر فروش با نسل 12 در یک سطح باشد یا از آن فراتر رود. امسال اپل زنجیره تأمین 90 الی 100 میلیونی را هدف قرار داده است، در حالی که مدل‌های فعلی آیفون 80 میلیون تولید اولیه داشتند؛ این تقریباً 15٪ افزایش نسبت به سال قبل را نشان می‌دهد.

آیفون 12 پرو مکس و سنسور لایدار آن در تبلیغ اپل

البته با وجود کمبود تراشه‌ای که گریبان گیر کمپانی‌های بزرگ تولید کننده گوشی همراه شده، ممکن است هدف اپل تغییر کند. با وجود تمامی این موارد پیش بینی می‌شود که سال 2021 سال سودآوری برای کمپانی اپل باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Reza

۱۴۰۰/۵/۱
خیلی عالی .
خیلی خیلی بهتر مسشد علاوع بر ترجمه خودتون هم تحقیقات انجام بدید

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۰/۵/۱
اپل همیشه میگه اِل می‌کنم و بِل می‌کنم
آخرشم یه گوشی‌معمولی میده بیرون با قیمتی که سرسام‌ میکنه دچار مردم?
الله‌وکیلی گوشیای شیائومی به طرز عجیبی زیبا نشدن؟
طراحی به‌روز،
قیمت معقول،
رنگهای متنوع مطابق با هر سلیقه‌ای.
آخه پولی که با بدبختی درمیاد بری بدی "اپل" که مردم بهت توجه کنن؟؟؟