خانهاخبار
ظرفیت باتری و سرعت شارژ وان پلاس نورد 2 رسماً تأیید شد

ظرفیت باتری و سرعت شارژ وان پلاس نورد 2 رسماً تأیید شد

وان‌پلاس یک روز قبل از معرفی گوشی نورد 2 ظرفیت باتری و سرعت شارژ سریع آن را اعلام کرد.
۱۴۰۰/۴/۳۱

وان پلاس پیش از این مشخصاتی از گوشی جدیدش یا همان وان پلاس نورد 2 را منتشر کرده بود و یک روز قبل از عرضه این گوشی، اندازه باتری و سرعت شارژ آن را به طور رسمی اعلام کرد. گوشی همراه وان‌پلاس نورد 2 5G یک باتری 4500 میلی آمپری خواهد داشت که از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می‌کند. وان پلاس در تبلیغی که برای این سرعت شارژ منتشر کرده، گفته است که تنها با 15 دقیقه شارژ می‌توان یک روز از باتری این گوشی شارژدهی گرفت.

حالا اینکه منظور وان پلاس از یک روز شارژدهی کامل یعنی چند درصد شارژ شدن در ۱۵ دقیقه را هنوز نمی‌دانیم. اما خب دیگر گوشی‌های جدید این شرکت هم با شارژر ۶۵ واتی همراه هستند که سرعت شارژ بالایی را ارائه می‌کنند. حالا هم آمدن این شارژر ۶۵ واتی به گوشی میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه جدید این شرکت، خبر بسیار خوبی است.

image

طبق اطلاعات قبلی منتشر شده گوشی نورد 2 دارای پنل آمولد ۶.۴۳ اینچی با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، چیپست دیمنسیتی ۱۲۰۰، دوربین 50 مگاپیکسلی IMX766  ساخت سونی و رابط کاربری OxygenOS 11.3 مبتنی بر اندروید 11 خواهد بود. این گوشی 2  نسخه بعدی اندروید و 3 سال آپدیت‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)