خانهاخبار
شیائومی می 9 آپدیت MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 را دریافت کرد

شیائومی می 9 آپدیت MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 را دریافت کرد

کاربران اروپایی قادر خواهند بود جدیدترین نسخه MIUI را بر روی گوشی‌های شیائومی می 9 خود نصب کرده و از قابلیت‌های جدید آن بهره مند شوند.
۱۴۰۰/۴/۳۰

شیائومی مشغول انتشار آپدیت جدید MIUI 12.5 برای گوشی‌های خود است و جدیدترین گوشی که این آپدیت را دریافت می‌کند، شیائومی می 9 خواهد بود. این گوشی، نسخه جدید MIUI را فعلا فقط در مدل‌های اروپایی دریافت کرده است. در واقع این آپدیت برای دارندگان می 9 حاوی دو خبر خوب است، نه تنها بروزرسانی MIUI 12.5 را دریافت می‌کنند بلکه نسخه اندروید گوشی هم از اندروید 10 به اندروید 11 ارتقا پیدا خواهد کرد. این آپدیت دارای حجم زیادی است و اگر محدودیت اینترنت همراه برای 2.4 گیگابایت دارید، با اینترنت وای‌فای اقدام به دانلود آن نمایید.

همانطور که در اسکرین شات پائین مشاهده می‌کنید در جلوی نام آپدیت جدید، کلمه Stable نوشته شده اما این بدان معنا نیست که تمام گوشی‌های می 9 در سرتاسر جهان از MIUI 12.5 برخوردار خواهند شد. شیائومی اغلب دوست دارد ابتدا نسخه‌های جدید را در جامعه آماری کوچک‌تری تست کرده و در صورت نبود هیچ باگ مشکل سازی، آن را به صورت سراسری منتشر کند. همچنین در عکس نام آپدیت هم دیده می‌شود؛ بیلد جدید MIUI V12.5.1.0.RFAEUXM نام گرفته و حروف EU نشان می‌دهند که این بیلد مخصوص کاربران اروپایی یا به عبارتی، مدل‌های اروپایی از گوشی شیائومی می 9 است.

آپدیت MIUI 12.5 برای شیائومی می 9

چنانچه در این مدت همه چیز خوب پیش برود در هفته‌های آینده شاهد انتشار گسترده‌تر این بروزرسانی خواهیم بود. اگر گوشی می 9 خود را از اروپا خریداری کرده‌اید، می‌توانید به صورت دستی آپدیت آن را چک کنید؛ شاید خوش شانس بودید و زودتر از سایر افراد به نسخه MIUI 12.5 دسترسی پیدا کردید.

بارز‌ترین ویژگی‌ MIUI 12.5 طبق گفته شیائومی «افزایش 20 برابری قدرت رندرینگ نسبت به نسخه قبل» است که « سفارشی سازی مدل دستگاه» باعث افزایش سرعت گوشی خواهد شد. علاوه بر این موارد، آپدیت جدید «سبک‌تر، سریع‌تر و کارآمدتر» از همیشه عمل می‌کند. پچ امنیتی این بروزرسانی هم مربوط به تاریخ ژوئن 2021 خواهد بود. این در حالی است که احتمالا باید تا ماه آگوست صبر کنیم تا تمامی نسخه‌های شیائومی می 9 در سرتاسر دنیا این آپدیت را دریافت کنند.

و در پایان برنامه Notes با افزودن قابلیت‌هایی نظیر طراحی داینامیک، ابزارهای جدید برای طراحی، یک میانبر اشاره جدید و ...تغییری بزرگ را در MIUI 12.5 تجربه خواهد کرد.

تغییرات شیائومی در آپدیت جدید  MIUI 12.5

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

امین

۱۴۰۰/۴/۳۱
سلام ردمی نوت ۹ اس میوای ۱۲.۵ دریافت میکند؟؟