خانهاخبار
تیزری جدیدی از آنر مجیک 3 با تمرکز بر دوربین عقب این گوشی منتشر شد

تیزری جدیدی از آنر مجیک 3 با تمرکز بر دوربین عقب این گوشی منتشر شد

آنر امروز تیزر ویدیوی از گوشی آنر مجیک 3 در ویبو آپلود کرد که نشان می‌دهد بیشتر توجه این گوشی بر روی دوربین عقب آن خواهد بود.
۱۴۰۰/۴/۳۰

گوشی آنر مجیک 3 حداقل با دو ویژگی جذاب در 12 آگوست معرفی خواهد شد. این گوشی جز اولین دستگاه‌هایی است که به چیپست اسنپدراگون 888 پلاس مجهز شده و ظاهرا دوربین اصلی آن امکانات بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. امروز آنر تیزر ویدیویی جدیدی را منتشر کرد که تمام تمرکز آن بر دوربین گوشی مجیک 3 بوده و با نگاهی دقیق‌تر دوربین را به نمایش می‌گذارد.

علاوه بر این ویدیو، یک تیزر کوتاه در ویبو از نمای جلوی مجیک 3 منتشر شده بود که نشان می‌دهد این گوشی از یک پنل OLED با کناره‌های خمیده و دوربین 2 گانه سلفی بهره می‌برد. ظاهراً یک مدل پرو از این گوشی با دوربین زیر نمایشگر وجود خواهد داشت، اما در تبلیغات نمایش داده نمی‌شود.

نمای عثب گوشی آنر مجیک 3

در حالی که این تیزرها در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده‌اند، رویداد 12 آگوست ظاهراً نوید بخش یک عرضه جهانی برای سری مجیک 3 آنر خواهد بود. قبلا شایعاتی درباره قیمت این دستگاه در چین شنیده‌ایم، با این حال حتی اگر این اعداد دقیق باشند قیمت سری مجیک 3 در خارج از کشور بیشتر خواهد بود.

گوشی همراه مجیک 3 پرو علاوه بر تراشه اسنپدراگون 888 پلاس، از لنز پریسکوپی، شارژ سیمی سریع ۱۰۰ واتی و شارژ بی سیم سریع ۵۰ واتی هم برخوردار است.

دوربین گوشی آنر مجیک 3

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)