خانهاخبار
اولین تصویر از آنر مجیک 3 بخش جلویی این گوشی را به خوبی نشان می‌دهد

اولین تصویر از آنر مجیک 3 بخش جلویی این گوشی را به خوبی نشان می‌دهد

شرکت آنر در یک تبلیغ کوتاه ویدیویی، تصویری از یک گوشی را به نمایش گذاشته که گویا اولین دیدار ما با گوشی آنر مجیک 3 خواهد بود.
۱۴۰۰/۴/۲۸

براساس خبری که قبلا از جی اس ام منتشر شده بود، آنر قرار است در روز 21 مرداد از جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام مجیک 3 پرده‌برداری کند. همچنین تایید شده است که این گوشی، اولین محصول آنر خواهد بود که با پردازنده کوالکام اسنپدارگون 888 پلاس عرضه می‌شود. امروز اما براساس ویدیویی که در شبکه اجتماعی Webio منتشر شده است، مشخص شد که آنر مجیک 3 از دوربین دوگانه سلفی قرار گرفته در نمایشگر حفره‌دار بهره خواهد برد. اگرچه در شایعات داشتیم که این سری با دوربین مخفی شده در زیر نمایشگر همراه هستند اما احتمالا این مورد برای آنر مجیک 3 پرو حفظ شده است.

image

 

این ویدیوی کوتاه 20 ثانیه‌ای که تبلیغی از یکی از شبکه‌های CCTV5 است، هوادارن چینی را نشان می‌دهد که در حال تشویق ورزشکاران اعزامی به المپیک توکیو هستند. همچنین در این ویدیو تنها قاب جلویی آنر مجیک 3 معلوم است که با مشاهده آن می‌شود به دکمه حجم صدا و پاور در سمت راست گوشی و خمیدگی 2.5D بالای نمایشگر اولد پی برد.

البته همانطور که در تصویر مشخص است بین دو دوربین سلفی فاصله ای وجود دارد که ممکن است متعلق به سنسور ToF یا همان دوربین سه بعدی برای تشخیص چهره و عملکرد بهتر دوربین سلفی باشد. شایان ذکر است که این فناوری به فناوری به کار رفته در هواوی میت 40 پرو و P40 پرو شباهت دارد. با وجود این که آنر به طور کامل از هواوی مستقل شده است و دیگر تبادل اطلاعاتی بین این دو شرکت صورت نخواهد پذیرفت، اما گویا همچنان گوشی‌های آنر قرار است شبیه به هواوی باشند و از فناوری‌های هواوی بهره ببرند. شما درباره گوشی‌های جدید آنر چه فکر می‌کنید؟ آیا آنر مجیک 3 می‌تواند دوباره این برند را به محبوبیت گذشته‌اش برساند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)