خانهاخبار
پوکو X3 GT قرار است 6 مرداد رونمایی شود

پوکو X3 GT قرار است 6 مرداد رونمایی شود

پس از اعلام خبر رسمی معرفی پوکو F3 GT، اکنون شایعه‌هایی از رونمایی پوکو X3 GT به گوش می‌رسد.
۱۴۰۰/۴/۲۸

در روزها و هفته‌های پیش رو قرار است دو گوشی هوشمند از شرکت شیائومی رونمایی شود، پوکو F3 GT  در روز 1 مرداد در هند و آنطور که حالا خبر رسیده، پوکو X3 GT در مالزی در روز 6 مرداد رونمایی خواهد شد. این رونمایی قرار است به صورت زنده از کانال فیسبوک شیائومی پخش شود.

براساس اطلاعاتی که هنوز تایید نشده است، پوکو X3 GT نسخه جهانی گوشی هوشمند ردمی نوت 10 پرو نسخه چین است. باید اشاره کرد که این نسخه نباید با نسخه جهانی یا هندی ردمی نوت 10 پرو اشتباه شود هرچند شاید در نگاه اول گیج‌کننده باشد. 

image

در هر صورت، مرور مشخصات نسخه چینی پوکو X3 GT یا همان شیائومی ردمی نوت 10 پرو می‌تواند تا حدود زیادی ما را با این گوشی آشنا کند. ردمی نوت 10 پرو از یک صفحه‌نمایش 6.6 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی بهره برده است که با محافظ صفحه گوریلا گلس محافظت می‌شود. قلب تپنده ردمی نوت 10 پرو دیمنسیتی 1100 با حافظه داخلی سریع UFS 3.1 است که خبر خوبی برای کاربران است زیرا این گوشی هوشمند از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند. در بخش دوربین شاهد سه دوربین 64، 8 و 2 مگاپیکسلی در قاب پشتی و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هستیم که در سه مدل ردمی نوت 10 پرو یعنی چینی، هندی و جهانی ان مشترک است. 

مشخصات گوشی ردمی نوت 10 پرو

همچنین در هر سه مدل ردمی نوت 10 پرو اسپیکر استریو قرار دارد ولی همانطور که این روزها حذف جک 3.5 میلی‌متری صدا به یک سنت تبدیل شده است، نسخه چینی این گوشی هوشمند از این درگاه پشتیبانی نمی‌کند. بقیه مشخصات مانند NFC، باتری 5000 میلی‌آمپری و شارژ سریع 67 واتی (که در عرض 47 دقیقه باتری را از 0 به 100 می‌رساند) باید با پوکو X3 GT یکسان باشد.

از آن سو، پوکو F3 GT نیز براساس یکی از گوشی‌های هوشمند ردمی به نام ردمی K40 نسخه گیمینگ ساخته شده است. پوکوF3 GT  با پردازنده دیمنسیتی 1200 و صفحه‌نمایش اولد 120 هرتزی باید دارای برچسب قیمتی بالاتری نسبت به پوکو X3 GT داشته باشد. درنهایت باید اشاره کرد که از آن جایی که نسخه معمولی پوکو F3 با مشخصات پردازنده اسنپدراگون 870 و شارژ سریع 33 واتی با قیمت 300 یورو در حال حاضر به فروش می‌رسد، پوکوF3 GT هم به احتمال زیاد قیمت مشابهی خواهد داشت ولی قیمت پوکو X3 GT تا حدودی پایین‌تر از 300 یورو خواهد بود. 

گوشی ردمی K40 گیمینگ

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)