خانهاخبار
احتمالا آیفون SE نسل سوم در نیمه اول 2022 با تراشه A14 و فناوری 5G معرفی خواهد شد

احتمالا آیفون SE نسل سوم در نیمه اول 2022 با تراشه A14 و فناوری 5G معرفی خواهد شد

بر طبق گزارش دیجی تایمز و تحلیل‌گر اپل Ming Chi Kuo نسل جدید SE دارای تراشه A14 و اینترنت پرسرعت 5G است.
۱۴۰۰/۴/۲۸

با توجه به گزارش وب‌سایت دیجی تایمز، اپل قصد دارد آیفون SE 4.7 اینچی را ارتقا داده و نسل جدید آن را با چیپست A14 آیفون 12، در نیمه اول سال آینده به معرض نمایش بگذارد.

گزارش دیجی تایمز با پیش‌بینی‌های تحلیل‌گر Ming Chi Kuo هم‌خوانی دارد؛ این تحلیل‌گر اعلام کرده بود سری جدید آیفون SE‌ در نیمه اول 2022 با پردازنده جدید و اینترنت G5 عرضه می‌شود. Kuo معتقد است این گوشی مناسب کاربرانی خواهد بود که به دنبال تهیه یک گوشی کوچک هستند و سری SE 3 ارزان‌ترین گوشی همراه مجهز به فناوری G5 از سوی اپل خواهد بود. بنظر می‌رسد اپل با عرضه این گوشی ارزان و کاربردی قصد دارد جایگاه خوبی در مارکت رقابتی گوشی‌های همراه G5 برای خود کسب کند.

نسخه اولیه آیفون SE‌ در مارس 2016، به عنوان نسل کوچک‌تر آیفون‌ها و جایگزین آیفون 5S معرفی شد. این گوشی تا سال گذشته نسل جدیدی نداشت و ارتقایی هم پیدا نکرده بود. اما به یک باره نسل جدید آن در سال گذشته و با تراشه A13، صفحه نمایش بزرگ‌تر، طراحی جدید و دوربین پیشرفته‌تر روانه بازار شد. طبق گزارشات آیفون SE نسل سوم دارای تغییرات کمتری نسبت به مدل قبلی خود خواهد بود اما باز هم بهبود قابل توجهی در پردازنده و اینترنت آن مشاهده خواهیم کرد.

نسل دوم آیفون SE که در بدنه آیفون 8 به بازار عرضه شد

سری SE‌ تنها گوشی اپل است که از حسگر تاچ آیدی و دکمه هوم استفاده می‌کند و طبق گفته دیجی‌تایمز احتمالا این طراحی در SE 3 هم ادامه داشته باشد. در شایعاتی دیگر، اپل نسخه 2023 گوشی SE‌ را با طراحی جدیدی معرفی خواهد کرد که در آن ناچ به طور کامل حذف شده و دوربین‌ها در داخل نمایشگر قرار گرفته‌اند. با کمک این طراحی، می‌توان از نمایشگر حداکثر استفاده را کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)