خانهاخبار
تازه‌ترین شایعات نشان می‌دهند که آیفون 13 ممکن است از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن برخوردار باشد

تازه‌ترین شایعات نشان می‌دهند که آیفون 13 ممکن است از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن برخوردار باشد

صفحه نمایش همیشه روشن قابلیتی‌ است که از مدت‌ها قبل بر روی گوشی‌های اندروید دیده می‌شد و بنظر می‌رسد اپل در سری آیفون 13 از آن استفاده خواهد کرد.
۱۴۰۰/۴/۲۸

طبق گزارش جدید مارک گرومن از بلومبرگ، آیفون‌های 2021 یا همان آیفون 13 قرار است مثل اپل واچ به قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن مجهز خواهند بود. گوشی‌های اندرویدی از مدتی قبل این قابلیت را با خود به همراه داشتند و اپل قصد دارد از آن در سال 2021 رونمایی کند. آیفون 13 دارای دوام باتری بهتری خواهد بود و ناچ روی نمایشگر نیز کوچک‌تر شده است؛ هم چنین این گوشی از نسخه پر سرعت تراشه A15 بهره خواهد برد.

نمایشگر آیفون‌های امسال با نرخ ۱۲۰ هرتزی عرضه می‌شوند و دارای فیلم‌برداری بهتری نسبت به نسل‌های قبلی خود خواهند بود. قابلیت Always On Display به کاربر کمک خواهد کرد بدون باز کردن قفل گوشی، بتواند اعلان‌های جدید، ساعت، تاریخ و وضعیت باتری را مشاهده کند. این اولین بار نیست که اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند اپل بر روی قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن کار می‌کند.

نمایشگر‌های اپل واچ از نوع LTPO هستند و طبق شایعات قبلی، اپل قصد دارد در آیفون 13 از همین نمایشگر با نرخ تازه‌سازی متغیر استفاده کند. این موضوع گزارش قبلی بلومبرگ را تایید می‌کند که اعلام کرده بود حداقل یکی از چهار گوشی آیفون دارای نمایشگر LTPO خواهند بود.

نرخ تازه‌ سازی متغیر سبب افزایش عمر باتری و کاهش مصرف انرژی خواهد شد. تحلیل گر Ming Chi Kuo هم مدتی قبل اعلام کرده بود آیفون های سری پرو كه امسال عرضه می‌شوند؛ دارای نمایشگرهای LTPO و نرخ تازه سازی 120 هرتز هستند.

احتمالا در آیفون 13 شاهد قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن باشیم

علاوه بر قابلیت جدید گوشی‌های آیفون، سری جدید مک بوک پرو اپل احتمالا در پاییز، حداکثر بین سپتامبر و نوامبر معرفی خواهد شد و تولید جدیدترین لپ‌تاپ‌های اپل در سه ماهه سوم 2021 آغاز می‌گردد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)