خانهاخبار
گلکسی واچ 4 دو برابر گلکسی واچ 3 حافظه داخلی دارد

گلکسی واچ 4 دو برابر گلکسی واچ 3 حافظه داخلی دارد

تا بیست مرداد که گلکسی واچ 4 معرفی می‌شود، اخبار بیشتر و بیشتری از آن خواهیم شنید؛ فعلا مشخص شده که حافظه داخلی این ساعت نسبت به قبل دوبرابر شده است.
۱۴۰۰/۴/۲۷

براساس اخباری که قبلا از جی اس ام منتشر شده بود، سامسونگ قرار است در روز بیست مرداد رویداد معرفی محصولات خود موسوم به آنپکد را برگزار و محصولاتی همچون گلکسی زد فولد 3، گلکسی زد فلیپ 3، گلکسی واچ 4 و نسل جدید گلکسی بادز را رونمایی کند. بنابراین هرچه به زمان معرفی جدیدترین گجت‌های سامسونگ نزدیک‌تر می‌شویم، جزییات بیشتری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

دیروز در خبری که توسط وبسایت SamMobile منتشر شد، مشخص شد که گلکسی واچ 4 سامسونگ دو برابر گلکسی واچ 3 حافظه داخلی دارد. این منبع خبری در گزارشی که قبلا منتشر شده بود ادعا کرده بود گلکسی واچ 4 از پردازنده اگزینوس W920 بهره خواهد برد که این پردازنده باعث بهبود عملکرد این دستگاه و بهینه‌تر شدن مصرف انرژی خواهد شد. 

image

از آن جایی ک گلکسی واچ 3 8 گیگابایت ظرفیت دارد، انتظار می‌رود این رقم برای گلکسی واچ 4 به 16 گیگابایت برسد. البته شایان ذکر است که این افزایش ظرفیت به دلیل بهره‌گیری از سیستم عامل گوگل Wear است که باعث می‌شود دست کاربر برای نصب اپلیکیشن‌های مخصوص گلکسی واچ از گوگل پلی استور باز باشد و بدون نگرانی از پرشدن حافظه داخلی بتواند اپلیکیشن‌های بیشتری را روی ساعت هوشمند خود نصب کند.

image

در نهایت باید اشاره کرد که علاوه براین که سامسونگ اعلام کرد سیستم عامل جدید گلکسی واچ 4 گوگل Wear است، سخنگوی این غول فناوری گفت برنامه‌های گوشی‌های هوشمند اگرنسخه گوگل Wear داشته باشند، در گلکسی واچ نیز در دسترس هستند و کاربر می‌تواند از آنها استفاده کند. بنابراین‌، می‌توان نتیجه گرفت دلیل افزایش حافظه داخلی گلکسی واچ 4 شاید چیزی بیشتر از یک ترفند تبلیغاتی باشد و تجربه کاربری از این ساعت هوشمند را بهبود ببخشد.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)