خانهاخبار
اکسپریا 1 مارک 3 سونی تنها یک آپدیت بزرگ اندروید دریافت خواهد کرد!

اکسپریا 1 مارک 3 سونی تنها یک آپدیت بزرگ اندروید دریافت خواهد کرد!

طبق اعلام سونی هلند، پرچم‌دار 2021 این کمپانی، اکسپریا 1 مارک 3 تنها یک آپدیت اندروید و دو سال آپدیت‌های امنیتی را دریافت می‌کند.
۱۴۰۰/۴/۲۶

برند سونی مدتی قبل از پرچم‌دار جدید خود با نام Xperia 1 III رو نمایی کرد و این مدل مورد توجه علاقمندان به گوشی‌های سونی قرار گرفت. حال شاید برای شما این سوال ایجاد شود که گوشی اکسپریا 1 مارک 3 سونی چه آپدیت نرم افزاری و امنیتی دریافت می‌کند؟ پاسخ این سوال شما را خوشحال نخواهد کرد.

بر طبق گفته سونی هلند، اکسپریا 1 مارک 3 دارای تنها یک بروزرسانی مهم اندروید و دو سال آپدیت امنیتی ماهانه خواهد بود. امیدواریم این خبر یک اشتباه از سمت تیم هلندی سونی باشد که اتفاقی اطلاعات غلطی را منتشر کرده‌اند؛ زیرا در غیر این صورت، خبر دریافت تنها یک آپدیت مهم اندروید برای یک گوشی پرچم‌دار، غیر منطقی است.

تعداد زیادی از تولید کنندگان گوشی‌های همراه مانند سامسونگ، وان پلاس، اوپو و ... پشتیبانی نرم افزاری گوشی‌های اندروید خود را افزایش داده‌اند. حتی شایعه شده که گوگل سال‌های پشتیبانی نرم افزاری گوشی پیکسل 6 خود را به مدت ۵ سال افزایش خواهد داد که در بین گوشی‌های اندرویدی بی‌نظیر است. پیکسل 6 البته هنوز معرفی نشده و ممکن است عدد ۵ دقیق تغییر کند.

با توجه به این موارد بنظر می‌رسد سونی راهی متفاوت با برندهای دیگر در پیش گرفته است. بیایید امیدوار باشیم این خبر به زودی توسط برند ژاپنی رد خواهد شد و از آن تنها به عنوان یک سو تفاهم یاد کنند. زیرا اگر اینگونه نباشد، ممکن است بخواهید دو باره به این فکر کنید که آیا حاضر هستید 1،299 یورو برای گوشی همراهی هزینه کنید که به اندازه گوشی 200 یورویی وان‌پلاس نورد، به‌روزرسانی دریافت می‌کند.

گوشی سونی اکسپریا 1 III

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)