خانهاخبار
طراحی وان پلاس نورد 2 5G تایید شد، رندرها درست بودند!

طراحی وان پلاس نورد 2 5G تایید شد، رندرها درست بودند!

براساس رندرهایی که ماه پیش از وان پلاس نورد 2 5G منتشر شده بود، طراحی این گوشی هوشمند لو رفته بود که امروز براساس خبری این طراحی تایید شد.
۱۴۰۰/۴/۲۶

شرکت فناوری وان پلاس با انتشار تصویری در شبکه‌های اجتماعی خود، طراحی وان پلاس نورد 2 5G را به طور رسمی نشان داد. با این کار، حالا مشخص شده که تمام رندرهایی که از طراحی این گوشی لو رفته بودند، کاملا با طراحی نهایی این محصول مطابقت دارند.

البته شایان ذکر است که در این تصویر تنها قاب پشتی وان پلاس نورد 2 5G قابل مشاهده است که به دیگر گوشی هوشمند این شرکت یعنی وان پلاس 9 شباهت دارد. در قاب پشتی نورد 2 5G، لوگوی این شرکت در مرکز قاب و دوربین‌های سه‌گانه نیز با طراحی جزیره‌ای خود در بالا سمت چپ قاب قرار گرفته‌اند. با این تفاسیر به نظر می‌رسد که وان پلاس یک زبان طراحی مشترک برای گوشی‌های امسال خود در نظر گرفته است. 

در خبری دیگر مشخص شد که دوربین اصلی وان پلاس نورد 2 رزولوشن 50 مگاپیکسلی خواهد داشت و سنسور اصلی آن هم، سنسور سونی IMX7666 است. 

image

شایان ذکر است که بخش جلویی وان پلاس نورد 2 5G در این تصویر مشخص نیست ولی براساس اخبار لو رفته قبلی، وان پلاس نورد 2 5G از یک صفحه نمایش امولد 6.43 اینچی با نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی و پشتیبانی از HDR10+ بهره برده است. شرکت وان پلاس هنوز اطلاعات دقیقی از کیفیت صفحه نمایش منتشر نکرده است ولی پشتیبانی از روزلوشن فول اچ‌دی پلاس در وان پلاس نورد 2 5G چندان دور از ذهن نیست. در داخل این نمایشگر هم تنها یک حفره برای دوربین سلفی وجود خواهد داشت که با دوربین‌های سلفی دوگانه نسل قبلی متفاوت است. 

image

 

همچنین ‌سخت‌افزار وان پلاس نورد 2 5G با پردازنده دیمنسیتی 1200 بر پایه هوش مصنوعی تشکیل شده است و در بخش نرم‌افزار نیز از اندروید 11 بر پایه رابط کاربری Oxygen 11.3 بهره برده است. به‌علاوه، وان پلاس قول دو به‌روزرسانی بزرگ اندورید و عرضه به‌روزرسانی امنیتی برای 3 سال را داده است. 

image

دراخر باید اشاره کرد که در روزهای باقیمانده به رونمایی رسمی وان پلاس نورد 2 5G در 22 جولای یا 31 تیر باید منتظر اخبار بیشتری از این گوشی هوشمند مورد انتظار باشیم. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)