خانهاخبار
خانواده زد تی ای بلید V30 رونمایی شدند

خانواده زد تی ای بلید V30 رونمایی شدند

همانطور که در هفته‌های اخیر اخباری از سری گوشی‌های هوشمند زد تی ای لو رفته بود، دیروز از این سری به طور رسمی رونمایی شد.
۱۴۰۰/۴/۲۶

جدیدترین گوشی‌های هوشمند میان‌رده زد تی ای به نام بلید V30 و بلید V30 ویتا (Vita) دیروز در مکزیک به طور رسمی رونمایی شدند و با توجه به برچسب قیمتی خود، امکانات قابل توجهی را ارائه می‌دهند. به طور مثال، هر دوی این گوشی‌های هوشمند از صفحه نمایش ال‌سی‌دی IPS، دوربین های 48 و 64 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپری بهره برده‌اند. 

image

در نگاهی دقیق‌تر، زد تی ای بلید V30 از صفحه نمایش 6.67 اینچی فول‌ اچ‌دی پلاس همراه با ناچ دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بهره برده است در حالی که مدل V30 ویتا دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی ولی با رزولوشن پایین‌تر ۱۶۴۰×۷۲۰ است که کیفیت صفحه نمایش را به طرز محسوسی پایین می‌آورد. همچنین صفحه نمایش نسخه ویتا میزبان ناج قطره‌ای و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است که نسبت به بلید V30 حداقل روی کاغذ ضعیف‌تر است. 

در بخش دوربین، زد تی ای بلید V30 از چهار دوربین 64 مگاپیکسلی اصلی، دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو و دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره برده است. تنها تفاوت بلید V30 با مدل ویتا از نظر دوربین، فقط در بخش دوربین اصلی و دوربین فوق عریض است که به این صورت بلید V30 ویتا دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی دارد و از دوربین فوق عریض بی بهره است. همچنین بقیه مشخصات آن مانند دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو و دوربین 2 مگاپیکسلی تسخیص عمق با بلید V30 مشابه است. 

سخت‌افزار زد تی ای بلید V30 را یک پردازنده هشت هسته‌ای Unisoc Tiger T618 در کنار رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی قابل افزایش 128 گیگابایتی تشکیل داده است. از آن سو، در نسخه بلید V30 ویتا شاهد یک پردازنده ناشناس هشت هسته‌ای با فرکانس 1.6 گیگاهرتزی هستیم که هنوز اطلاعات دقیقی از آن به دست نیامده است.

زد تی ای بلید V30 و بلید V30 ویتا از یک باتری 5000 میلی‌آمپری تغذیه می‌کنند ولی نسخه بلید V30 همراه با شارژ 18 واتی عرضه خواهد شد. در بخش نرم‌افزار نیز هر دوی این گوشی‌های هوشمند از اندروید 11 همراه با رابط کاربری زد تی ای به نام MiFavor بهره برده‌اند.

image

در نهایت باید اشاره کرد که زد تی ای بلید V30 در دو رنگ مشکی و گرادیانت همراه با برچسب قیمتی 256 دلار عرضه خواهد شد. البته ذکر این نکته ضروری است هنوز نسخه ویتا بلید V30 قیمت‌گذاری نشده است ولی با توجه به مشخصات فنی آن، باید منتظر قیمت به نسبت پایین‌تری نسبت به بلید V30 باشیم. همچنین هنوز اطلاعات دقیقی از عرضه جهانی این دو گوشی هوشمند در دسترس نیست ولی طبق انتظار باید شاهد عرضه آنها در اینده‌ای نزدیک باشیم. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)