خانهاخبار
استریم محیط ویندوز 11 توسط سرویس ابری Windows 365 از تمامی نقاط دنیا امکان پذیر خواهد بود

استریم محیط ویندوز 11 توسط سرویس ابری Windows 365 از تمامی نقاط دنیا امکان پذیر خواهد بود

سرویس ابری Windows 365 به کاربران اجازه می‌دهد توسط دستگاه‌های مختلف، در هر جایی که باشند به محیط مجازی ویندوز 11 خود وارد شوند.
۱۴۰۰/۴/۲۴

در روز چهارشنبه و طی رویداد Inspire، مایکروسافت سرویس ویندوز 365 را معرفی کرد. در طول کنفرانس از ویندوز 365 با نام Cloud PC یاد می‌شد و اولین لایسنس ویندوز مبتنی بر اشتراک لقب گرفت.

این اشتراک به کاربران اجازه خواهد داد در هر نقطه‌ای در دنیا که باشند، با اتصال به اینترنت به محیط مجازی ویندوز 11 وارد شوند. این اشتراک به شرکت‌های بزرگ کمک خواهد کرد که راحت‌تر سیاست های سازمانی مربوط به سیستم عامل و سطح امنیتی کاربران را تعیین کنند. استفاده از این راه‌حل‌ها سبب آسان‌تر شدن مدیریت امور سازمان، بدون نیاز به مدیریت دستی و پیکربندی سخت افزار فیزیکی خواهد شد؛ که معمولا پیش از این توسط بخش فناوری اطلاعات انجام می‌شد. ویندوز 365 جهت استفاده در مشاغل یک نفره تا شرکت هایی که هزاران کارمند دارند، طراحی شده است.

image

 

ویندوز 365 توسط تمامی مرورگرهای مدرن قابل اجرا خواهد بود و به کاربران اجازه می‌دهد از طریق دستگاه‌های مختلف به ویندوز 11 خود دسترسی داشته باشند.

همه گیری ویروس کرونا سبب افزایش نیاز صنایع مختلف به دنیای دیجیتال شده و تقاضا برای راه‌حل‌های مبتنی بر محیط ابری هم افزایش یافته است؛ از همین رو به‌نظر می‌رسد ارائه یک سرویس مبتی بر فضای ابری پاسخ تمام این نیازها باشد. حداقل سخت‌افزار در نظر گرفته شده برای اجرای این فضای ابری، 2 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی است و تجربه بهتر آن با هشت پردازنده مرکزی، 32 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی رقم می‌خورد.

سرویس ابری Windows 365

البته بهتر است زیاد هیجان زده نشویم، هنوز هیچ اطلاعاتی از انتشار رسمی این محصول برای کاربران خانگی در دسترس نیست. در 2 آگوست دو نسخه Windows 365 Business و Windows 365 Enterprise معرفی می‌شوند که در قدم اول برای کاربران سازمانی قابل استفاده خواهند بود. قیمت این محصولات بسته به فضای ذخیره‌سازی قابل نصب، برای هر کاربر به صورت ماهانه متفاوت خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)