خانهاخبار
شایعات جدیدی در مورد مشخصات آیفون 13 منتشر شده است

شایعات جدیدی در مورد مشخصات آیفون 13 منتشر شده است

امسال نسل جدید گوشی‌های اپل تحت عنوان آیفون 13 عرضه خواهند شد و افراد زیادی مشتاق رونمایی از گوشی‌های 2021 اپل هستند. قبل از معرفی گوشی توسط خود اپل، شایعاتی از آیفون 13 توسط خبرگزاری‌های مختلف منتشر شده است که اطلاعاتی در مورد این گوشی به ما ارائه می‌دهند.
۱۴۰۰/۴/۲۴

بر اساس گزارش جدید بلومبرگ، امسال سری جدید آیفون یا همان آیفون 13 قرار است در اندازه‌های سال گذشته و با ناچ کوچک‌تر عرضه شوند. بر طبق این گزارش گوشی‌های آیفون امسال یک نسخه تکراری نسبت به سری آیفون 12 خواهند بود ولی بهبود در پردازنده‌، دوربین و نمایشگرهای آن‌ها، قابل مشاهده خواهد بود.

بلومبرگ گزارش داده است که «حداقل یکی» از چهار گوشی جدید اپل دارای صفحه نمایش LTPO «اکسید پلی‌کریستالیزه در دمای پایین» خواهد بود. LTPO فناوری است که اپل قبلا از آن بر روی ساعت‌های هوشمند خود برای تنظیم نرخ بروزرسانی صفحه نمایش و به منظور صرفه جویی در مصرف باتری استفاده کرده است و حال این تکنولوژی را بر روی گوشی‌های هوشمند خود هم امتحان خواهد کرد. این شایعات با پیش‌بینی‌های Ming Chi Kuo، تحلیلگر اپل مطابقت دارد. این تحلیلگر ادعا کرده بود که آیفون پروهای امسال دارای نمایشگرهای LTPO و نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهند بود.

بعید به نظر می‌رسد امسال شاهد سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر آیفون 13 باشیم

با توجه به اطلاعات این گزارش، اپل سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر را مورد تست قرار داده است اما بعید بنظر می‌رسد از آن در گوشی‌های سال 2021 استفاده کند. در سال 2019 هم Kuo پیش بینی کرده بود که گوشی‌های 2021 اپل، اولین گوشی‌هایی آیفونی خواهند بود که از سنسور یکپارچه اثر انگشت با نمایشگر بهره می‌برند. انتظار می‌رود فیلم‌برداری با اوپتیکال زوم در آیفون 13 بهبود یافته باشد و تحلیگر Kuo هم قبلا اشاره کرده بود که مدل‌های آیفون 13 پرو تغییری چشم‌گیر را در بخش دوربین تجربه خواهند کرد.

در گزارش بلومبرگ اشاره‌ای به باتری و شارژ گوشی آیفون 13 نشده است. شایعاتی وجود دارد که امسال اپل گوشی‌های خود را بدون هیچ درگاهی عرضه خواهد کرد و برای شارژ گوشی از شارژر بی‌سیم مگ سیف استفاده می‌کند. اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، اپل به جای درگاه لایتینگ به تکنولوژی MagSafe خود تکیه خواهد کرد. از سمت دیگر Kuo عقیده دارد تکنولوژی مگ‌سیف به حدی کامل نیست که بتواند به عنوان تنها راه شارژ آیفون عمل کند و این ثابت می‌کند که هنوز درگاه لایتینگ باید بر روی گوشی‌های آیفون باقی بمانند.

تمامی شایعات، می‌گویند که خبری از حذف پورت در آیفون 13 نخواهد بود

گفته می‌شود که اپل قصد دارد امسال تعداد زیادی از گوشی‌های خود را به فروش رساند. بلومبرگ در مورد این موضوع بیان داشته که اپل برای دوره اولیه تعداد 90 میلیون آیفون سفارش داده است، در حالی که در سال‌های اخیر این سفارش معمولا در حد 75 میلیون بود. به نظر می‌رسد اپل با توجه به افزایش شمار افرادی که قصد دارند به گوشی‌های 5G مهاجرت کنند، تصمیم به افزایش تولید 20 درصدی گوشی‌های خود گرفته است. اخیرا تحریم‌هایی برای برند Huawei وضع شد و این موضوع هم به نفع اپل خواهد بود زیرا هواوی رونمایی از پرچم‌دار جدید خود را به تعویق انداخت. این تعداد سفارش نشان می‌دهد اپل برای تامین تراشه‌های گوشی‌های جدید خود با هیچ مشکلی روبه‌رو نخواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)