خانهاخبار
اپل در سکوت کامل خبری، پاور بانک مگ سیف آیفون 12 را با قیمت 99 دلار عرضه کرد

اپل در سکوت کامل خبری، پاور بانک مگ سیف آیفون 12 را با قیمت 99 دلار عرضه کرد

محفظه باتری مگ سیف که از فناوری‌های شرکت اپل به شمار می‌رود، دیروز در سکوت خبری عرضه شد
۱۴۰۰/۴/۲۳

بهمن ماه سال جاری، بلومبرگ در خبری مدعی شد اپل در حال ساخت یک شارژر همراه مگ سیف در قالب یک وسیله جانبی برای ایفون 12 است. مگ سیف به تکنولوژی انحصاری اپل برای انتقال بی‌سیم نیرو اطلاق می‌شود که از سری مک در سال 2006 تا به امروز مورد استفاده بوده است. البته بلومبرگ مدعی شد که بنابر برخی مشکلات نرم‌افزاری این پروژه متوقف شده است. اما اپل با معرفی رسمی شارژر همراه مگ سیف برای سری آیفون 12 عرضه این دستگاه را تاییدکرد.

دیروز اما در سکوت کامل خبری، اپل شارژر همراه مگ سیف را با قیمت 99 دلار از طریق فروشگاه انلاین خود برای فروش گذاشت تا انتظارها برای این دستگاه به پایان برسد.

image

براساس ادعای اپل، شارژر همراه مگ سیف می‌تواند در حالت اتصال به اداپتور 20 واتی یا بالاتر ایفون 12 را با قدرت 15 وات شارژ کند ولی در حالت بدون اتصال تنها می‌تواند با قدرت 5 وات ایفون را شارژ کند. البته از نکات جالب توجه آن است که در صورت اتصال مگ سیف به ایفون و شارژ کردن ایفون از طریق کابل اداپتور، مگ سیف نیز شارژ خواهد شد. اپل همچنین اعلام کرده است شارژر همراه مگ سیف تنها با اداپتور 20 واتی یا بالاتر شارژ خواهد شد. 

image

ذکر این نکته ضروری است اپل هنوز اعلام نکرده است شارژر همراه مگ سیف تا چه مقدار می‌تواند ایفون را شارژ کند ویا حتی  مشخص شده است که همراه مگ سیف کابل و شارژر نیز عرضه نخواهد شد. براساس وبسایت 9to5Mac، این شارژر همراه ظرفیتی برابر 1460 میلی‌امپر دارد که برای یک بار کامل شارژ کردن ایفون 12 مینی کافی به نظر می‌رسد. 

image

در نهایت باید اشاره کرد که شارژر همراه مگ سیف تنها در رنگ سفید عرضه خواهد شد و روی بدنه ان تنها درگاه لایتنینگ برای شارژ ان به چشم می‌خورد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۴۰۰/۴/۲۳
هزینه ی ساخت 9 دلا و فروش 99 دلار ... !؟