خانهاخبار
نسخه LTE امیزفیت GTR2 معرفی شد؛ ساعتی با پشتیبانی از سیم‌کارت الکترونیکی

نسخه LTE امیزفیت GTR2 معرفی شد؛ ساعتی با پشتیبانی از سیم‌کارت الکترونیکی

امروز ساعت هوشمند امیزفیت GTR 2 LTE با قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت الکترونیکی و دریافت تماس معرفی شد که نسخه‌ای به‌روز شده از ساعت امیزفیت GTR 2 محسوب می‌شود.
۱۴۰۰/۴/۲۳

امیزفیت GTR 2 LET قادر است به تنهایی نقش تلفن را ایفا کند و وظیفه پاسخگویی و برقراری تماس‌ها را از طریق سیم‌کارت الکترونیکی (eSIM) بر عهده بگیرد. کاربران آلمانی و اسپانیایی قادر هستند از طریق اپراتورهای زیر مجموعه شرکت ارتباطات تلفونیکا (Telefonica) یعنی موی‌استار در اسپانیا (Movistar) و O2 در آلمان از خدمات این ساعت هوشمند بهره ببرند. البته ذکر این نکته ضروری است که به مرور زمان کشورها و اپراتورهای بیشتری از این قابلیت تماس امیزفیت GTR 2 LTE پشتیبانی خواهند کرد. همچنین باید اشاره کرد که این ساعت هوشمند با برچسب قیمتی 249 یورو به بازار عرضه خواهد شد. 

شایان ذکر است که بقیه مشخصات امیزفیت GRT 2 LTE با مدل معمولی ان تفاوتی ندارد و مشخصات این دو باهم یکسان است. از مشخصات این ساعت هوشمند می‌توان به بدنه آلمینیومی، بندهای سیلیکونی سازگار با پوست دست و صفحه نمایش امولد 1.39 اینچی با رزولوشن 454 در 454 نام برد. همچنین امیزفیت GTR 2 از 90 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و از چند قابلیت قابل‌توجه مانند جی‌پی‌اس داخلی، اندازه‌گیر ضربان قلب و سنجشگر میزان اکسیژن خون بهره می‌یرد که انرا گجتی ایده‌ال برای ورزشکاران بدل می‌سازد.

در نهایت باید به باتری این ساعت اشاره کرد که عملکرد بی‌نظیری دارد و در وضعیت روشن بودن همه قابلیت های آن ده روز دوام می‌آورد که رقم بسیار خوبی محسوب می‌شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)