خانهاخبار
ام وی ام ایکس 22 پرو در حال ورود به بازار خودروی ایران

ام وی ام ایکس 22 پرو در حال ورود به بازار خودروی ایران

مدیران خودرو قرار است نسل بعدی ایکس ۲۲ را همزمان با ورودش به بازارهای بین المللی، وارد بازار ایران کند.
۱۴۰۰/۴/۲۳

مدیران خودرو وارد کننده و تولید کننده خودروهای ام وی ام در ایران، در حال آماده سازی واردات نسل جدید ایکس 22 یعنی ایکس 22 پرو است. این شرکت بعد از موفقیتش در فروش ایکس ۲۲، حالا میخواهد ایکس ۲۲ پرو را به بازار ایران وارد کند. مدیران خودرو در چهار سال توانسته است، نزدیک به ۵۰ هزار دستگاه از ایکس ۲۲ را در بازار ایران به فروش برساند. ایکس ۲۲ در بازار ایران از محبوبیت نسبتا خوبی برخوردار است. این خودرو به دلیل اینکه در این کلاس و قیمت رقبای کمی را در بازار دارد و این که قیمت نسبتا خوبی را دارد، توانسته است به این محبوبیت برسد. البته که این خودرو طراحی نسبتا خوبی را دارد و کمی میتوان گفت که جوان پسندانه است. (البته صرفا در ظاهر و در باطن خیلی کندتر از آن است که جوان پسندانه باشد.) 

image

 

مدیران خودرو حالا بعد از دیدن این محبوبیت، قصد دارد تا نسل جدید این خودرو را همزمان با عرضه این خودرو در بازارهای بین‌المللی، به بازار خودروی ایران راهی کند که این به خودی خود مایه امید و مسرت است. نسل جدید ایکس 22، یعنی ایکس 22 پرو، قرار است با همین نام وارد بازار ایران شود. این خودرو در جلو تغییراتی را داشته است که در مجموع میتوان آن را جذاب‌تر از پیش دانست. چراغ‌های جلو نازک‌تر و جلو پنجره بزرگتر شده است که چهره جلوی خودرو را خشن‌تر کرده است. جلو پنجره آن ما را یاد تیگو ۸ پرو می‌اندازد و به نظر میرسد که این کمپانی در طراحی‌اش به دنبال خلق اصالت طراحی است. تغییرات زیادی در عقب این خودرو نمیبینم. به نظر میرسد تمام تمرکز طراحی روی جلوی این ماشین خرج شده است. اما با همان تغییرات کم یعنی صرفا آن اسپویلر بالا، میتوان گفت عقب این خودرو هم از طراحی قابل قبولی برخوردار است.

image

با این تفاسیر، حالا باید منتظر مدیران خودرو باشیم تا جزئیات بیشتری را در مورد این خودرو برای فروشش در ایران منتشر کند. نظر شما در مورد این خودرو چیست؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۰/۴/۲۳
هرچی از خدا آمد خوش‌آمد