خانهاخبار
احتمالا مدل‌های جدید مک بوک پرو به وبکم 1080 مجهز باشند

احتمالا مدل‌های جدید مک بوک پرو به وبکم 1080 مجهز باشند

طبق افشاگری اکانت توییتر Dylandkt، وبکم‌های نسل جدید مک بوک پرو 14 و 16 اینچی اپل، به کیفیت فول اچ‌دی ارتقا خواهند یافت و پس از آن وبکم سایر محصولات اپل هم به وبکم فول‌اچ‌دی ارتقا پیدا می‌کنند.
۱۴۰۰/۴/۲۱

با توجه به گزارش منتشر شده، مک بوک پرو 14 و 16 اینچی جدید اپل از وبکم 1080 بهره می‌برند تا تجربه بهتری از تماس‌های تصویری برای کاربران خود رقم زنند. این شایعه در توییتر و توسط شخصی به نام Dylandkt اعلام شد.

این شخص در توییتر خود ادعا کرد که نسل بعدی مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی، دارای یک وبکم Full HD خواهند بود. نسل فعلی مک بوک ایر و مک بوک پرو وبکمی با کیفیت 720 داشته و بنظر می‌رسد اپل به فکر ارتقای وبکم در لپ‌تاپ‌های جدید خود است. با توجه به اهمیت وبکم در زندگی کرونایی این روزها و افزایش جلسات آنلاین، وجود یک وبکم با کیفیت سبب افزایش رضایت کاربران خواهد شد و اپل تصمیم گرفته در این راه قدم بزرگی بردارد.

وبکم‌های فول‌اچ‌دی در لپ‌تاپ‌های جدید اپل

طبق افشاگری اکانت Dylandkt مک بوک پرو اولین لپ‌تاپی است که وبکم آن به کیفیت Full HD ارتقا پیدا می‌کند و پس از آن سایر مدل‌های مک بوک هم به این وبکم مجهز خواهند شد. آیمک 24 اینچی اپل که به تازگی معرفی شده است، از یک وبکم 1080 بهره می‌برد ولی مک بوک ایر و مک بوک پرو کماکان از وبکمی با کیفیت 720 استفاده می‌کنند. در حالی که کیفیت خود وبکم هیچ تغییری پیدا نکرده، اپل معتقد است به دلیل وجود چیپست M1 و آخرین نسل پردازنده سیگنال تصویر، کیفیت وبکم مک بوک ایر و پرو جدید که M1 دارند، نسبت به قبل بهبود یافته است.

شایان به ذکر است که در گذشته هم اکانت Dylandkt اطلاعات دقیقی را افشا کرده بود. در ماه نوامبر و 5 ماه قبل از اینکه اپل سری جدید آیپد پرو خود را معرفی کند، این اکانت اعلام کرده بود که اپل قصد دارد از چیپست M1 در آیپدهای جدید خود استفاده کند؛ که دقیقا همین اتفاق افتاد.

چند روز قبل از رویداد Spring Loaded اپل، که از سری جدید آیمک 24 اینچی رونمایی شد؛ این اکانت فاش کرده بود که آیمک جدید به جای نسخه جدید M1X ، از تراشه ‌M1‌ برخوردار است و پس از رویداد این خبر هم ثابت شد.

این اکانت اخیرا هم اعلام کرده بود که از سال آینده چیپست M2 در مک بوک ایر استفاده خواهد شد و تراشه M1X هم در محصولات بالا رده اپل حضور خواهد یافت. انتظار می‌رود اپل در پاییز امسال از نسل جدید مک بوک پرو 14 و 16 اینچی با پردازنده سیلیکونی بروز شده، طراحی جدید و ... رونمایی کند.

نسل جدید مک‌بوک‌های اپل با وبکم 1080

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)