خانهاخبار
در آیپد پرو 11 اینچی سال آینده از نمایشگر Mini LED استفاده خواهد شد

در آیپد پرو 11 اینچی سال آینده از نمایشگر Mini LED استفاده خواهد شد

پس از معرفی تکنولوژی Mini LED و به کار رفتن آن در نسخه 12.9 اینچی آیپد پرو فعلی، اپل قصد گسترش استفاده از این تکنولوژی در محصولات خود را داشته و قرار است در آیپد پرو 11 اینچی سال آینده نیز از آن استفاده کند.
۱۴۰۰/۴/۲۰

شرکت اپل بنا دارد تا در نسخه سال ۲۰۲۲ آیپد پرو 11 اینچی، از نمایشگر Mini LED استفاده کند. به گفته مینگ چی کو که یک تحلیل‌گر است، اپل پس از معرفی این تکنولوژی و استفاده از آن در مدل 12.9 اینچی آیپد پرو در سال جاری، تصمیم به گسترش استفاده از آن در محصولات خود مانند سایر مدل‌های آیپد و همچنین مک بوک‌ها را گرفته است.

اپل در سال جاری دو مدل آیپد به بازار عرضه کرد که شامل مدل‌های 11 اینچی و 12.9 اینچی بودند. این تبلت‌ها از پردازنده M1 استفاده کرده ولی تنها مدل بزرگ‌تر دارای نمایشگر Mini LED بود؛ Mini LED تکنولوژی نمایشگر جدیدی است که از هزاران LED کوچک جهت بهبود کنتراست و عملکرد HDR استفاده می‌کند.

image

به عقیده کو، اپل قصد دارد تکنولوژی Mini LED را به مک بوک‌ها نیز بیاورد؛ تولید مدل 14 و 16 اینچی مک بوک پرو با نمایشگر Mini LED از سه ماهه فعلی امسال آغاز می‌شود و مدل بازطراحی شده مک بوک ایر با این تکنولوژی نیز احتمالا در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد شد. کو پیش از این نیز چنین ادعایی درباره مک بوک ایر بازطراحی شده کرده بود و همچنین گفته بود که عقیده دارد مدل‌های ارزان‌تر آیپد نیز پس از مدتی از نمایشگر‌های اولد بهره خواهند برد.

استفاده از تکنولوژی Mini LED‌ منشا بسیاری از مشکلات اپل در تولید آیپد پرو پیش از عرضه آن در اوایل سال جاری بود. موجودی این دستگاه همچنان محدود است و اگر آن را از سایت اپل سفارش دهید نیز باید بین ۲ تا ۳ هفته برای دریافت آن در کشور آمریکا صبر کنید.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)