خانهاخبار
بهترین ادکلن برای تابستان 1400 چیست؟ بنتلی، گوچی، دولچه گابانا؟

بهترین ادکلن برای تابستان 1400 چیست؟ بنتلی، گوچی، دولچه گابانا؟

بیشتر افراد در کل سال منتظر رسیدن فصل تابستان و استفاده از طبیعت بی‌نظیر آن هستند؛ اما همین فصل برای افرادی با طبع گرم و کسانی که با قرار گرفتن درهوای گرم کلافه و عصبی می‌شوند، به دلیل فرار از گرما آن چنان مورد استقبال قرار نمی‌گیرد.
۱۴۰۰/۴/۱۹

بیشتر افراد در کل سال منتظر رسیدن فصل تابستان و استفاده از طبیعت بی‌نظیر آن هستند؛ اما همین فصل برای افرادی با طبع گرم و کسانی که با قرار گرفتن درهوای گرم کلافه و عصبی می‌شوند، به دلیل فرار از گرما آن چنان مورد استقبال قرار نمی‌گیرد؛ به همین دلیل به دنبال راهی برای کاهش تاثیر گرما بر خود می‌شوند. 

از طرفی در فصل تابستان به علت این که میزان تعریق افراد به طور طبیعی زیاد می‌شود، تلاش آن‌ها هم برای خوشبو به نظر رسیدن بیش‌تر می‌شود؛ البته توجه داشته باشید که تنها در صورت داشتن بدنی تمیز با استفاده از عطر و ادکلن خوشبو می‌شوید و استفاده از مواد خوشبوکننده بدون حمام رفتن مداوم فایده‌ای ندارد. 

چه کنیم که در فصل تابستان کمتر احساس گرما کنیم؟

قطعا بو و رایحه عطر و ادلکنی که استفاده می‌کنید،  می‌تواند حس سرما و گرما را به شما منتقل کرده و بر اعصابتان هم تاثیر بگذارد. عطرهایی که احساس خنکی را به افراد منتقل کند، بهترین نوع عطر و ادکلن برای تابستان بوده که دارای بوهایی سرد، خنک و ملایم است. این نوع عطر از رایحه انواع گل‌ها، مرکبات، چوب و یا میوه‌های فصل گرفته شده و بر خلاف عطرهای شیرین و تند، آرامش بخشی و خنکی خاصی را به شما هدیه می‌دهد. 

image

فروشگاه اینترنتی ریحا یکی از واردکنندگان عطرهای اصیل در دوران تحریم از کشورهای اروپایی است که با قیمتی مناسب و کیفیت اصل، عطر و ادکلن‌های اورجینال مناسب تابستان را به شما هدیه می‌دهد. هم‌چنین از برندهای مطرح دنیا استفاده کرده و امکان بازگشت کالا پس از 7 روز را نیز دارد.

پس اگر شما هم به دنبال عطر و ادکلن های خنک برای تابستان هستید، اما عطر دلخواه خود را پیدا نمی‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را مطالعه کرده و با جستجو در محصولات ارائه شده رایحه دلخواهتان را استفاده کنید. 

 

عطرهای خنک از برند گوچی

عطر و ادلکن‌های تولید شده از برندهای گوچی اصولا رایحه‌های خنک و ملایمی داشته و با ایجاد حس اعتماد به نفس، شادابی و جسارت در افراد، تجربه خوشایند و آرامش بخشی را به آن‌ها هدیه می‌دهد. برند ادکلن گوچی تاکنون بیش از 54 مدل عطر و ادکلن را با رایحه ملایم برای آقایان و خصوصا خانم‌ها به بازار عرضه کرده و یکی از بهترین برندهای ایتالیایی شناخته می‌شود. Memoire dune Odeur Eau de Parfum for Women and Men و Moonlight Serenade Scented Water Eau de Parfum for Women and Men  به عنوان نمونه‌هایی از عطر و ادکلن‌های خنک شناخته شده که مناسب هر دو گروه خانم‌ها و آقایان است. تمامی عطرهای اورجینال این برند در وب‌سایت اینترنتی ریحا قرار گرفته و به شما در داشتن تابستانی خنک کمک می‌کند. 

image

 

عطرهای خنک از برند ادکلن دولچه اند گابانا (D & G)

برای کسانی که طبع گرمی داشته و در گرما کلافه می‌شوند، استفاده از عطر و ادکلن دولچه اند گابانا پیشنهاد می‌شود. عطرهای تولید شده این برند از مرکبات و انواع گل‌ها تشکیل شده و رایحه بسیار خنک و دلپذیری دارد. این برند ایتالیایی با تولید عطر و ادکلن‌های بسیار خاص، جوایز مختلفی را در دنیا کسب کرده و در بین مردم کشورهای اروپایی، ایران و کشورهای عربی طرفداران بسیاری دارد. 

برند دولچه اند گابانا تاکنون بیش از 49 نوع عطر و ادکلن با رایحه‌های بی‌نظیر را برای شما خانم‌ها و آقایان به بازار عرضه کرده است. نمونه‌هایی از این عطر مثل K by Dolce & Gabbana Eau de Toilette for Men و Dolce Garden Eau de Parfum For Women در فروشگاه اینترنتی ریحا با کیفیت اورجینال برای شما قرار گرفته است. 

image

 

عطر و ادکلن های بسیار خنک از برند بولگاری 

این برند از بهترین تولیدکنندگان عطر و ادکلن‌های خنک برای روزهای گرم تابستان است که طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. عطرهای تولیدی این برند ماندگاری طولانی‌تری نسبت به بعضی از برندها داشته و با بهره‌گیری از مرکبات و میوه‌های جنگلی، انواع گل‌ها با رایحه‌های یخی حس خنکی بی‌نظیری را به شما هدیه می‌دهد. ادکلن‌های بولگاری در انواع رایحه‌های مختلف برای خانم‌ها و آقایان بسیار حساس تولید شده و در فروشگاه اینترنتی ریحا به شما عرضه می‌شود. ادکلنهایOmnia Pink Sapphire Eau de Toilette For Womenhn و Bvlgari Man Wood Neroli Eau de Parfum for Men نمونه‌هایی از عطرهای خنک زنانه و مردانه از این برند است.

عطرهای و ادکلن های خنک از برند دیور

ادکلن‌های Sauvage Perfume For Men و Miss Dior Rose NRoses Eau de Toilette for Women نمونه‌ای بهترین عطر و ادکلن‌های بسیار خنک تولید شده از برند دیور است که رایحه‌های خنکی داشته و با بهره‌گیری از انواع گل‌ها و مرکبات باعث ایجاد حس تازگی و طراوت برای خانم‌ها و آقایان می‌شود؛ به همین دلیل برای استفاده در تابستان گزینه مناسبی است. برند دیور یکی از معروف‌ترین سازندگان عطر و ادکلن از رایحه‌های گوناگون در کشور فرانسه است که وب‌سایت ریحا افتخار ارائه انواع محصولات اصل و باکیفیتش را در ایران دارد. 

 

کدام عطر و ادکلن ها را در تابستان استفاده نکنیم؟

عطر و ادکلن بنتلی

این عطر و ادکلن ها بیستر رایحه گرمی داشته و در تابستان ها باعث کلافگی و احساس گرمای بیشتر میشود؛ به همین دلیل استفاده از آن در زمستان برای ایجاد گرمی بیشتر پیشنهاد می‌شود. برند انگلیسی بنتلی تولیدکننده انواع عطرهای مردانه است که برای آقایان شیک پوش و سخت پسند توصیه می‌شود. این عطرها بسیار جذاب بوده و با رایحه تلخ، برای داشتن ظاهری قدرتمند و باصلابت مناسب است. ادکلن‌هایBentley For Men Black Edition Eau de Parfum For Men و Momentum Unlimited Eau de Toilette for Men نمونه‌ایی از عطرهای ارائه شده از وب‌سایت ریحا برای شما آقایان باسلیقه است. 

image

 

جان کلام 

شناخت عطر مناسب فصل یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که باید تمامی خانم‌ها و آقایانی که از عطر و ادکلن استفاده می‌کنند، آن را در خود تقویت کنند؛ زیرا استفاده از عطرهای نامناسب علاوه بر این که باعث حس ناخوشایند برای خودشان شده و بر اعصابشان تاثیر منفی گذاشته، دیگران را هم ناراحت کرده و اذیت می‌کند. جدای از این، خرید ادکلن اصل از فروشگاه‌های معتبر هم در این روزهای تحریم، باعث ایجاد تردید در مردم در خرید شده است؛ به نحوی که در آخر به طور قطع از کیفیت محصول مطمئن نشده و مجبور به خرید و اعتماد می‌شوند. وب‌سایت ریحا با سابقه درخشان در فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، با ارائه خدمات پس از فروش این اطمینان را به شما می‌دهد که عطر و ادکلن‌های باکیفیت و اصیل را به شما ارائه کرده و به شما در خرید ادکلن‌های معروف مناسب فصل تابستان کمک می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mohsen

۱۴۰۰/۴/۱۹
برق قطع نشه نیازی به تلقین با ادکلن نیست.مردم پول ندارن دلشون را سیر کنن ادکلن میخان چیکار