خانهاخبار
تکنولوژی بی بدیل شیائومی برای نظارت بر کودکان

تکنولوژی بی بدیل شیائومی برای نظارت بر کودکان

حتما از کیفیت دوربین های موبایل شیائومی در بازار دیجیتال زیاد شنیده اید؛ کمپانی شیائومی با تمرکز بر کیفیت دوربین ها، توانسته گوشی ها و محصولات تصویری حرفه ای را از لحاظ وضوح تصویر روانه بازار تکنولوژی کند، یکی از بهترین های این تولیدات، دوربین بیبی کم شیائومی (دوربین مراقبتی کودک شیائومی) می باشد.
۱۴۰۰/۴/۱۹

بخوانید از محصولات با کیفیت و حرفه ای کمپانی شیائومی که حالا پس از سال ها تلاش، توانسته لقب پرفروش ترین برند فروش موبایل را از آن خود کند؛ اما این کمپانی تنها به تولید گوشی های هوشمند بسنده نکرده و تولید و عرضه ی سرویس ها و نرم افزار های متعدد، رایانه ها، محصولات صوتی و تصویری و دوربین های مراقبتی را نیز در کارنامه خود دارد.

حتما از کیفیت دوربین های موبایل شیائومی در بازار دیجیتال زیاد شنیده اید؛ کمپانی شیائومی با تمرکز بر کیفیت دوربین ها، توانسته گوشی ها و محصولات تصویری حرفه ای را از لحاظ وضوح تصویر روانه بازار تکنولوژی کند، یکی از بهترین های این تولیدات، دوربین بیبی کم شیائومی (دوربین مراقبتی کودک شیائومی) می باشد. این دوربین ها، نوعی دوربین بی سیم بوده که برای استفاده در فضاهای داخلی مناسب می باشند. اگر دوست دارید درباره این دسته از دوربین های شیائومی اطلاعات بیشتری داشته باشید، در این مقاله همراه ما باشید.

دوربین بیبی کم شیائومی

دوربین شیائومی با هدف نظارت و کنترل محیط توسط شرکت شیائومی طراحی شده است و قادر است تا با چرخش های عمودی و افقی خود، تصاویر و رویدادهای محیط را ثبت و ضبط نمایند. شما برای نصب این دوربین در محل مورد نظر خود، نیازی به سیم کشی و کابل کشی های طویل ندارید، بلکه با یک اتصال ساده به برق و نصب در محل، دوربین شیائومی شروع به ثبت و ضبط تصاویر کرده و آن ها را از طریق اتصال به وای فای و به صورت اینترنتی برای شما ارسال می نماید.

از لحاظ قیمت و هزینه نیز باید گفت که دوربین بیبی کم شیائومی، نسبت به برندهای دیگر، برای مخاطبانش، مقرون به صرفه تر است؛ شاید یکی از دلایل پرفروش بودن و پر طرفدار بودن این دوربین در میان دوربین های هم رده ی خود، همین قیمت خوب باشد.

image

قابلیت های دوربین شیائومی

با توجه به این که دوربین شیائومی جزء نسل های جدید دوربین مدار بسته بی سیم به شمار می آید و از تکنولوژی های جدید در ساختار خود برخوردار است، قابلیت های منحصر به فرد متعددی دارد که ما در اینجا به تشریح برخی از آن ها می پردازیم.

دوربین شیائومی تصاویر را با بالاترین کیفیت برای کاربر ارسال می کند. این نسل از دوربین های شیائومی، با ارائه تصاویر به صورت فول اچ دی، منجر به اشراف کامل شما روی محیط می شوند، به طوری به راحتی می توانید به  جزئیات محل نصب دوربین دسترسی داشته باشید!

دوربین شیائومی 3 الی 4 روز تصاویر ضبط شده را برای شما نگه می دارد! این دوربین با قابلیت اتصال رم MicroSD تا ظرفیت 64 گیگا بایت، قادر است تا تصاویر با کیفیت خود را تا 72 ساعت به شما نشان دهد. از این قابلیت دوربین های شیائومی علاوه بر چک کردن اتاق کودک می توان برای چک کردن محل نصب دوربین تا 3 روز قبل نیز استفاده کرد.

دوربین های برند شیائومی قادر به انتقال صدای دو طرفه از محیطی که دوربین در آن  نصب شده به اپلیکیشن نصب شده در موبایل کاربر می باشند. لذا شما می توانید از طریق موبایل خود با محل نصب دوربین ارتباط صوتی و تصویری داشته باشید.

از دوربین مدار بسته بی سیم شیائومی کجا استفاده کنیم؟

بهترین و توصیه شده ترین محل برای استفاده از این دوربین های مراقبتی، فضاهای داخلی، مانند اتاق ها، مغازه ها و محیط های اداری است. هرچند همانطور که از نام اصلی این دوربین ها بر می آید، دوربین بیبی کم شیائومی، دوربین های مراقبتی برای نوزادان و کودکان محسوب می شوند؛ و والدین با نصب این دوربین های مدار بسته در اتاق کودکان خود می توانند به صورت کاملا حرفه ای و کامل بر کودکان خود از راه دور یا نزدیک نظارت داشته باشند.

با ارائه مثالی ساده به بررسی این هدف می پردازیم؛ فرض کنید برای انجام شغل یا کار های ضروری باید کودک خود را در خانه تنها بگذارید و برای مدتی به مربی یا نگهدارنده کودک نیز دسترسی ندارید. در این شرایط برای رفع استرس خود از تنها گذاشتن کودک چه می کنید؟ درب ورودی را برای جلوگیری از خروج کودک قفل می کنید؟ توصیه های امنیتی و خاص را برای کودک خود برمیشمارید؟ یا....

ایمن ترین راه حل برای رفع استرس و نظارت بر کودک در این شرایط، استنفاده از دوربین های مدار بسته بیبی کم است؛ تا با دسترسی به تصاویر و ویدیو های محیط کودک، او را از انجام کار های پر خطر بازدارید و از راه دور از کودک خود مراقبت کنید.

هم چنین قابلیت انتقال صدای دوربین های شیائومی نیز در اینجا به کمک شما می آید، بدین گونه که با استفاده از اپلیکیشنی که روی موبایل خود نصب کرده اید می توانید صدای محیط کودک را به راحتی بشنوید و در صورت نیاز با کودک یا محیط دوربین مدار بسته صحبت کنید. 

image

علاوه بر این کاربرد مهم دوربین شیائومی، این دوربین ها برای نصب در سایر فضاهای داخلی و نظارت بر محیط های اداری و منزل نیز به خوبی به کار گرفته می شوند و به رفع نیاز کاربران می پردازند. قابلیت چرخش این دوربین ها باعث شده است تا برای استفاده در بسیاری از ادارات و نظارت بر کیفیت کار کارمندان از این دوربین استفاده شود.  

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دوربین مدار بسته بی سیم، می توانید به وبسایت دوربین مارکت مراجعه نمایید. فروشگاه اینترنتی دوربین مارکت با سابقه چندین ساله در زمینه انواع دوربین های مداربسته و سیستم های نظارتی، به ارائه محصولات امنیتی متعدد به مشتریان عزیز می پردازد. دوربین مارکت با انجام مشاوره های رایگان در زمینه خرید دوربین شیائومی و یا سایر دوربین های مدار بسته بی سیم، شما را برای یک خرید عالی آماده می کند. با دوربین مارکت، با آگاهی تصمیم به خرید بگیرید!

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Reza

۱۴۰۰/۴/۱۹
خیلی تکنولوژی بدیه. یک مادر باید بره پیش بچش نه اینکه تو اتاق خودش با موبایل باهاشون حرف بزنه