خانهاخبار
بازی دارک سولز 3 از این پس با فریم ریت ۶۰ فریم بر ثانیه روی ایکس باکس سری ایکس و سری اس اجرا خواهد شد

بازی دارک سولز 3 از این پس با فریم ریت ۶۰ فریم بر ثانیه روی ایکس باکس سری ایکس و سری اس اجرا خواهد شد

به نظر می‌رسد بازی محبوب دیگری نیز توسط سرویس FPS Boost مایکروسافت پشتیبانی شده و حالا می‌توان بازی دارک سولز 3 را با فریم ریت ۶۰ فریم بر ثانیه روی کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس، تجربه کرد.
۱۴۰۰/۴/۱۷

به لطف قابلیت FPS Boost‌ شرکت مایکروسافت، حالا بازی محبوب دارک سولز 3 نیز که آخرین بازی در این سری است با فریم ریت ۶۰ فریم بر ثانیه روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس اجرا خواهد شد. این بیانیه که در توییتر ایکس باکس منتشر شد، خبر از این می‌دهد که این آپدیت رایگان در دسترس تمامی کاربران ایکس باکس سری ایکس/اس قرار گرفته است و مایکروسافت به کاربران توصیه می‌کند که پس از اعمال این آپدیت، کنسول خود را روشن و خاموش کنند.

به گفته یوروگیمر، این آپدیت عملکرد بازی دارک سولز 3 را به آنچه در کنسول پلی استیشن 5 دیده بودیم نزدیک‌تر می‌کند. به لطف قابلیت اجرای بازی‌های نسل پیشین، کنسول سونی این بازی را با رزولوشن 1080p و فریم ریت ۶۰ فریم ثانیه اجرا می‌کند؛ در صورتی که کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس تنها از رزولوشن 900p پشتیبانی می‌کنند. البته این اختلاف اندک میان رزولوشن‌ها چندان قابل تشخیص نیست و ارتقای فریم ریت به کاربران اجازه می‌دهد تا تجربه بسیار بهتر و روان‌تری از بازی داشته باشند.

image

 

بهبود فریم ریت بازی با قابلیت FPS Boost و سرعت SSD به کار رفته در کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس که موجود کاهش چشمگیر زمان لودینگ بازی شده است، تجربه دارک سولز 3 را برای کسانی که آن را به دلیل عملکرد نه چندان خوب کنسول‌ها کنار گذاشته‌اند، لازم می‌کند. همچنین کاربرانی که فعلا در انتظار عرضه بازی الدن رینگ در سال ۲۰۲۲ هستند نیز می‌توانند دیگر بازی استودیو From Software را با عملکرد بسیار بهتری نسبت به قبل، تجربه کنند.

دارک سولز 3 تنها یکی از ۹۵ بازی است که از قابلیت FPS Boost ایکس باکس پشتیبانی می‌کند؛ لیستی که در آن شاهد بازی‌های معروفی چون اسکایریم، فال آوت 4، یاکوزا 6، Alien: Isolation، Metro: Last Light و ... هستیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)