خانهاخبار
مشخصات گلکسی اس 21 FE برای بار سوم لو رفت؛ دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی و درگاه کارت حافظه

مشخصات گلکسی اس 21 FE برای بار سوم لو رفت؛ دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی و درگاه کارت حافظه

در عکسی منتشر شده توسط TENAA مشخصات گلکسی اس 21 FE به طور کامل قابل مشاهده است که برخی تغییرات چشمگیر در آن دیده می‌شود.
۱۴۰۰/۴/۱۷

براساس خبری که قبلا از جی اس ام منتشر شده بود برخی مشخصات گلکسی اس 21  FE مانند حافظه 128 گیگابایتی، پشتیبانی از دوسیم کارت و باتری 4500 میلی‌امپری توسط تاییدیه TENAA افشا شده بود.

اما حالا در تصاویری که دوباره توسط TENAA منتشر شده، مشخصات کامل و دقیق این دستگاه به طور کامل در دسترس قرار گرفته است.

گلکسی S21 FE از صفحه نمایش امولد 6.4 اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۳۴۰ بهره می‌برد که از صفحه نمایش 6.2 اینچی گلکسی اس 21 بزرگتر و از نمایشگر 6.5 اینچی گلکسی اس 20 FE اینچی کمی کوچکتر است.

image

image

در بخش دوربین نیز شاهد سه دوربین 32، 12 و 8 مگاپیکسلی هستیم. دوربین 32 مگاپیسلی به احتمال زیاد دوربین اصلی است و دوربین 12 مگاپیکسلی نقش دوربین فوق عریض را ایفا می‌کند. دوربین 8 مگاپیکسلی نیز دوربین تله فوتو است. نکته عجیب درباره دوربین سلفی این دستگاه 12 مگاپیکسلی بودن آن است زیرا در گلکسی اس 20 FE دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بود و همینطور براساس شایعات قبلی، دوربین سلفی گلکسی اس 21 FE  نیز باید 32 مگاپیکسلی باشد. در هر صورت، دوربین‌های گلکسی اس 21 FE قادر به فیلم‌بردای با کیفیت 4K و به احتمال زیاد با حداکثر سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه هستند.

براساس گزارشی دیگر، گلکسی اس 21 FE از چیپست های مختلفی براساس کشور و منطقه عرضه شده بهره خواهد برد. سامسونگ این گوشی را با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888 برای کره جنوبی عرضه خواهد کرد در حالی که کشورهای اروپایی و امریکای شمالی نسخه اگزینوس گلکسی اس 21 FE را دریافت می‌کنند. از دیگر مشخصات سخت افزاری این دستگاه می‌توان به رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی اشاره کرد. در اقدامی عجیب، سامسونگ به سنت های خود بازگشته و پس از حذف درگاه کارت حافظه در سری گلکسی اس 21، بار دیگر این درگاه کاربردی را در S21 FE قرار داده است.

image

در نهایت از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به باتری 4370 میلی امپری اشاره کرد که البته این مقدار حداقلی است و حجم باتری 4500 میلی‌امپر خواهد بود. به احتمال فراوان، گلکسی S21 FE از شارژر 45 واتی پشتیبانی خواهد کرد اما همچنان این گوشی با شارژر 25 واتی عرضه خواهد شد.

در آخر ذکر این نکته ضروری است که به دلیل کمبود در تولید تراشه که سامسونگ هم به آن گرفتار شده است، رونمایی و معرفی گلکسی اس 21 FE تا ماه اکتبر (مهر) تاخیر خورده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)