خانهاخبار
بروزرسانی اندروید 11 برای گلکسی A10s منتشر شد

بروزرسانی اندروید 11 برای گلکسی A10s منتشر شد

شرکت سامسونگ برای گوشی اقتصادی خود یعنی گلکسی A10s، بروزرسانی اندروید 11 را منتشر کرده و زین پس قرار است این گوشی تنها بروزرسانی‌های امنیتی را دریافت کند.
۱۴۰۰/۴/۱۷

سامسونگ به تازگی بروزرسانی اندروید 11 و آخرین نسخه پچ امنیتی را برای گلکسی A10s منتشر کرده است. گلکسی A10s در سال 2019 و با اندروید 9 معرفی و عرضه شد و این بروزرسانی اندروید، آخرین بروزسانی این دستگاه از طرف سامسونگ است و در آینده گلکسی A10s تنها بروزرسانی پچ‌های امنیتی را دریافت می‌کند.

شایان ذکر است که این بروزرسانی تنها در ویتنام و مالزی آغاز شده است ولی انتظار می‌رود برای بقیه کشورها هم به زودی عرضه شود. نسخه فرمور این بروزرسانی A107FXXU8CUG1 است که با پچ امنیتی 21 جولای (تیر 1400) همراه شده است.

image

این بروزسانی تغییراتی را در طراحی UI دستگاه به وجود می‌آورد، عملکرد صفحه کلید و مرورگر را بهبود می‌بخشد، باعث بهبود عملکرد مجوز‌های یکبار مصرف و منوی Device Care می‌شود. همچنین این بروزرسانی امکان حذف داده‌های GPS از تصاویر و دسترسی راحت‌تر به تنظمیات کنترل هوشمند صفحه هوم دستگاه را می‌دهد. در نهایت باید اشاره کرد که این بروزرسانی باعث بهبود عملکرد گلکسی A10s می‌گردد و همینطور پچ امنیتی 21 جولای (تیر 1400) برخی ایرادات Google Auto را که کاربران گلکسی A10s با ان رو‌به‌رو بوده‌اند را رفع می‌کند.

در صورت انتشار این بروزرسانی برای کاربران ایرانی، شما می‌توانید از منوی Setting > Software Update دستگاه خود را بروز کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سعید

۱۴۰۰/۶/۱۲
سلام من نصب کردم گوشیم دیگه روشن نمیشه و تعمیرات موبایل گفت هرکی
بروزرسانی 11کرده هاردش سوخته و یک میلیون هزینه تعویض هارد میشه.
میخاستم بگم الان ما چی کارکنیم کارانتی شاملش میشه؟شرکت سامسونگ قبول میکنه ؟
چون اونا باعث سوختن هارد شدن؟