خانهاخبار
بازی‌های رایگان ماه جولای سرویس پلی استیشن پلاس از امروز قابل دسترس هستند

بازی‌های رایگان ماه جولای سرویس پلی استیشن پلاس از امروز قابل دسترس هستند

شرکت سونی در هر ماه چند بازی رایگان را به مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس هدیه می‌دهد و از امروز می‌شود بازی‌های مخصوص ماه جولای سرویس پلی استیشن پلاس را دانلود کرد.
۱۴۰۰/۴/۱۷

بازی‌های رایگان ماه جولای سرویس پلی استیشن پلاس، از حالا در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند. به رسم اخیر، سونی یک بازی مخصوص پلی استیشن 5 و دو بازی مخصوص پلی استیشن 4 را در این میان قرار داده است. بازی A Plague Tale: Innocence برای کنسول پلی استیشن 5 رایگان شده و بازی‌های Call of Duty: Black Ops 4 و WWE 2K Battlegrounds نیز برای کنسول پلی استیشن 4 رایگان شده‌اند که البته روی کنسول پلی استیشن 5 هم قابل بازی هستند.

image

 

A Plague Tale: Innocence

image

 

این بازی که در ابتدا برای نسل هشتم عرضه شده بود، آپگرید مخصوص پلی استیشن 5 را دریافت کرده و در کنار رزولوشن 4K و نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه، از قابلیت ماشه‌های لرزشی و بازخورد لرزشی بهبود یافته کنترلر دوال سنس پشتیبانی کرده و قابلیت 3D Audio نیز به آن اضافه شده است. متاسفانه نسخه پلاس این بازی تنها در کنسول پلی استیشن 5 قابل اجرا است اما اگر کاربر پلاس هستید و این کنسول را ندارید نیز می‌توانید این عنوان را به بازی‌های خود اضافه کرده و در آینده آن را بر روی پلی استیشن 5 خود تجربه کنید.

بازی A Plague Tale: Innocence ماجرایی هولناک است که در طول جنگ صد ساله روایت می‌شود و فرار یک خواهر و برادر را از چنگ نیرو‌های فرانسوی به تصویر می‌کشد. داستان این بازی بسیار جالب بوده و گیمپلی مخفی‌کاری محور آن نیز جذاب است.

 

Call of Duty: Black Ops 4

image

 

این بازی نیز در نوع خود بسیار جالب است. Call of Duty: Black Ops 4 نخستین عنوان در این سری شناخته شده بود که بدون بخش داستانی تک نفره یا همان کمپین عرضه می‌شد و تنها دارای بخش‌های مولتی پلیر، زامبی‌ و البته بتل رویال است. این بدین معناست که تمرکز اصلی در این بازی، بر روی بخش چند نفره یا همان مولتی پلیر بوده که البته این روز‌ها و با توجه به سن و سال بازی چندان فعال نیست.

حالت زامبی این عنوان نیز بسیار جذاب بوده و به صورت آفلاین و تکی نیز قابل بازی است، بنابراین با توجه به تعداد نه چندان بالای کاربران آن، نیازی به بازیکنان دیگر برای تجربه این حالت ندارید. حالت زامبی Call of Duty: Black Ops 4 بدون در نظر گرفتن بسته‌های الحاقی، با ۳ مپ متفاوت عرضه می‌شود و امکان خرید ۵ مپ دیگر نیز به صورت بسته الحاقی وجود دارد.

در نهایت، حالت Blackout نیز در این بازی وجود دارد که اولین بتل رویال سری Call of Duty به حساب می‌آید؛ بنابراین اگر چندان به بتل رویال جدید این سری یا همان وارزون علاقه ندارید، می‌توانید Blackout را تجربه کنید که همچنان بازیکنان فعالی نیز دارد.

 

WWE 2K Battlegrounds

image

 

بازی WWE 2K Battlegrounds یک اسپین آف آرکید محور از سری WWE 2K است که در چند سال اخیر نمایش بسیار ضعیف و ناامید کننده‌ای از خود داشته است. بازی WWE 2K Battlegrounds نیز با واکنش منفی منتقدین و گیمر‌ها روبرو شد، ولی اگر مایل به با گذاشتن به درون رینگ و مبارزه در کنار دوستان خود هستید، این بازی تجربه بدی نخواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)