خانهاخبار
گلکسی زد فلیپ 3 حدود ۲۰۰ دلار ارزان‌تر از نسل قبلی‌اش خواهد بود

گلکسی زد فلیپ 3 حدود ۲۰۰ دلار ارزان‌تر از نسل قبلی‌اش خواهد بود

گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 قرار است از نسل‌های قبلی خودشان ارزان‌تر باشند اما به چه میزان؟
۱۴۰۰/۴/۱۵

تا همین حالا در اخبار هم شنیده بودیم که قرار است گوشی‌های تاشو امسال سامسونگ، ارزان‌تر از مدل‌های قبلی خود باشند. اما حالا به لطف توییتی که @FrontTron منتشر کرده، مشخص شده که چه انتظاری می‌توانیم از قیمت گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ داشته باشیم.

گلکسی زد فلیپ 3 در بخش بیرونی نمایشگر بزرگ‌تری خواهد داشت

او به طور مشخص گفته است که گلکسی زد فلیپ 3 قرار است با برچسب قیمتی ۱۲۴۹ دلار همراه باشد که حدود ۲۰۰ دلار ارزان‌تر از نسل قبلی‌اش به حساب می‌آید. او همچنین گفته که این قیمت برای مدلی خواهد بود که ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. اگر این نسل هم مثل نسل‌های قبلی باشد، احتمالا هیچ کانفیگ دیگری برای این گوشی در نظر گرفته نشده و فقط در همین یک نسخه عرضه می‌شود.

در نهایت، ۲۰۰ دلار کاهش قیمت نسبت به نسل قبلی، اگرچه با شایعات که میگفتن شاهد ۲۰ درصد کاهش قیمت خواهیم بود همخوانی ندارد اما همچنان رقم قابل توجهی از قیمت نهایی این گوشی کم شده است. در نهایت البته توییت وی با یک ایموجی نمک به پایان رسیده که کنایه‌ای در زبان انگلیسی است و باید بگوییم که حتی خود او هم این خبر را صد درصد تایید نمی‌کند و ممکن است رقم نهایی متفاوت باشد. اما در هر صورت همه نشانه‌ها، از کاهش قیمت این سری از گوشی‌های تاشو سامسونگ خبر می‌دهند.

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)