خانهاخبار
استودیو NetherRealm تایید کرد که محتویات بازی Mortal komabt 11 تکمیل شده است

استودیو NetherRealm تایید کرد که محتویات بازی Mortal komabt 11 تکمیل شده است

به نظر می‌رسد بازی مورتال کمبت ۱۱ به پایان راه نزدیک شده است و از این پس دیگر محتوای اضافی برای آن منتشر نخواهد شد.
۱۴۰۰/۴/۱۵

استودیوی NetherRealm تایید کرده است که پس از DLC های متعدد برای Mortal Kombat 11، ساخت آخرین بسته الحاقی این سری به پایان رسیده است. در ادامه این استودیو تأیید کرد که این تصمیم برای حمایت بهتر از بازی آتی این استودیو اخذ شده است و احتمال می‌رود که این بازی جدید شاید همان بازی شایعه شده در دنیای مارول باشد.

این استودیو برای انتشار این خبر به حساب رسمی توییتر Mortal Kombat 11 رجوع کرده و در آن در نوشت: « NetherRealm اکنون روی پروژه بعدی خود تمرکز کرده و پشتیبانی از بازی Mortal Kombat 11 و دی‌ال‌سی‌ها و شخصیت های آن پس از دو سال به پایان رسیده است»، البته با وجود این حجم از محتوا این تصمیم چندان تعجب آور به نظر نمی‌رسد. NetherRealm توانسته با ارائه شخصیت های جدید و مختلف، بهبود تجربه کلی با به روزرسانی های مداوم و بهره‌گیری از روند داستانی جذاب در دنیای این فرانچایز طرفداران را هیجان زده کند و این سری را بیش از پیش برای علاقمندان جذاب نماید. اما به نظر می‌رسد وقت آن رسیده که استودیو مذکور به آینده بیاندیشد  و با پروژه جدید که در دست ساخت دارد، این استودیو دیگر مجبور نخواهد بود به تیم خود خیلی فشار آورد تا تمرکز آن‌های به سوی مسائل دیگر منحرف شود.

image

 

شایعه‌ای که مدت‌هاست به گوش می‌رسد این است که قدم بعدی استودیو  NetherRealm یک بازی مبارزه ای در دنیای مارول خواهد بود. این شایعه زمانی قوت گرفت در ماه مارس اد بون توییتی را منتشر کرد که به اعتقاد طرفداران حاکی از بازی آتی این استودیو است.

گزارش ها و شایعات به طور یکسان نشان می‌دهند که NetherRealm  در حال توسعه یک بازی مبارزه ای در دنیای است و برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و سری اس عرضه خواهد شد. بدیهی است که Mortal Kombat در گذشته غرق در دنیای DC بوده است، همان چیزی که طرفداران پیش‌تر از آن حمایت کرده‌اند، اما گزارش هایی از نزدیکان استودیو منتشر شده و به گمانه زنی‌‌های درباره بازی جدید اعتبار می بخشد. این واقعیت که توییت بون در این امر تاثیر بسزایی داشته است و در ادامه اشاره‌ای به جیمز گان کارگردان داشت و عنوان کرد «این چهره معروف در فیلم های DC و مارول کار کرده. این موضوع فوق العادست» و در ادامه از یک شکلک در حال تفکر استفاده کرد.

هر خبری از بازی جدید بیاید مشتاق شنیدن آن هستیم. این استودیو از سال 2010 و پس از اعلام ورشکستگی استودیو Midway Games در فوریه 2009 ، توانسته خود را به عنوان یکی از قدرتمندترین مراکز توسعه بازی‌های ویدیویی معرفی کند. این استودیو توانست دارایی هایی همچون ساختار کلی Mortal Kombat را از استودیو Midway Games به تملک خود در بیاورد و برخی دیگر از دارایی ها  به استودیو برادران وارنر رسید. در مدت کوتاهی بعد از آن، برادران وارنر بیشتر دفاتر استودیو Midway games را که شامل شهر‌های شیکاگو، لیورپول، انگلیس و سن دیگو، کالیفرنیا را پلمپ کردند. استودیوی بازمانده در شیکاگو توانست در نهایت خود را سیطره برادران وارنر دربیاورد و نام خود را WB Games Chicago به استودیوی NetherRealm تغییر داد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)