خانهاخبار
آیفون 13 احتمالا دارای فناوری شارژ بیسیم معکوس با سیم پیچی بزرگتر باشد!

آیفون 13 احتمالا دارای فناوری شارژ بیسیم معکوس با سیم پیچی بزرگتر باشد!

اپل قصد دارد از یک سیم پیچ شارژ بی‌سیم بزرگتری در سری آیفون‌های 13 امسال استفاده بکند، که نه تنها باعث بهبود مدیریت دما و وات بالاتر می شود، بلکه می تواند مسیر را برای شارژ بی‌سیم معکوس هموار کند
۱۴۰۰/۴/۱۴

طبق گزارش افشاکننده معروف و موثق حوزه فناوری، مکس وینباخ ‏(Max Weinbach) از طریق کانال یوتیوب EverythingApplePro،
اپل قصد دارد ابعاد سیم پیچ شارژ بی‌سیم را در این آیفون آینده بزرگتر کند، که باعث افزایش سطح محل شارژ بی سیم می شود. وینباخ قبلاً گزارش داده بود که آیفون 13 از آهن‌رباهای قوی MagSafe برخوردار خواهند بود، او امروز تاکید کرده که این اتفاق می‌تواند یکی از دلایل افزایش اندازه سیم‌ پیچ آیفون باشد.


image

 

وینباخ همچنین حدس می زند که اندازه سیم پیچ افزایش یافته می تواند برای شارژ بی سیم معکوس مورد استفاده قرار گیرد، که به کاربران امکان شارژ دستگاه‌های سازگار با شارژ بی سیم مانند Airpods را می‌دهد که آنها را می‌توان با قراردادنشان در پشت آيفون شارژ کرد.

مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ در فوریه اظهار کرد که بعید است فناوری شارژ بی‌سیم معکوس در «آینده نزدیک» به آیفون بیایند. علی رغم اینکه اپل در همان ماه اعلام کرد، اطلاعات مرجع FCC آمریکا نشان داد که همه مدل‌های آیفون 12 از قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس برخوردارند اما این ویژگی روی آن‌ها فعال نیست.

بلومبرگ چند هفته پیش گزارش داده بود که اپل در حال برنامه ریزی برای قابلیت شارژ بی سیم معکوس برای نسل بعدی آیپد Pro در سال ۲۰۲۲ است. از آن‌جایی که شارژ بی سیم معکوس به طور قابل توجهی انرژی از باتری دستگاه می‌گیرد، شاید بهتر باشد که اپل ابتدا این فناوری شارژ بی‌سیم معکوس را روی آیپدهای خود آزمایش کند، در صورتی توانست از این آزمایش سربلند بیرون آید، کوپرتینویی‌ها بعدا آن را به آیفون هم بیاورند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)