خانهاخبار
شرایط فروش نقدی و اعتباری محصولات ایران دوچرخ (آذر ۱۴۰۰)

شرایط فروش نقدی و اعتباری محصولات ایران دوچرخ (آذر ۱۴۰۰)

شرکت ایران دوچرخ هشت محصول خود را از ۱۷ آذر ماه به مدت ده روز به فروش می رساند. شرکت ایران دوچرخ در راستای پاسخ به نیاز مشتریان، عرضه مستقیم موتورسیکلت های تولیدی خود را به صورت نقدی و اعتباری ( با همکاری بهمن لیزینگ) ویژه آذر ماه آغاز کرد.
۱۴۰۰/۹/۱۷

فروش اینترنتی ۸ محصول شرکت ایران دوچرخ از ۱۷ آذر ماه به مدت ده روز ویژه خریداران استان‌های تهران و قزوین آغاز شد. شرکت ایران دوچرخ در راستای پاسخ به نیاز مشتریان، عرضه مستقیم موتورسیکلت های تولیدی خود را به صورت نقدی  و اعتباری (با همکاری بهمن لیزینگ) ویژه تیر ماه آغاز کرد. 

image

 

فروش سه محصول ایران دوچرخ با شرایط نقدی و اعتباری از ساعت 10 صبح ۱۷ آذر ماه به مدت ده روز  آغاز می‌شود و مشتریان می‌توانند به صورت اینترنتی نسبت به خرید این محصولات اقدام کنند. با توجه به میزان تقاضای موجود در بازار و با هدف ارائه فرصت یکسان برای تمامی مشتریان، ایران دوچرخ محصولات خود را به صورت فروش اینترنتی و از طریق وبسایت ایرانی کار  (bahman.iranecar.com) عرضه می کند و طرح فروش تا ساعت ۱۶ روز ۲۷ آذر ماه ادامه دارد. این ثبت نام برای عموم خریداران و فقط با کد پلاک استان های تهران، قزوین و زنجان مجاز است.

تحویل محصولات ظرف مدت ۱۵ روز پس از زمان تکمیل خرید اینترنتی انجام خواهد شد.


گفتنی است؛ با توجه به تغییرات شرایط اقلیمی در دنیا، استراتژی صنعت‌های خودرو و موتورسیکلت به سمت حفظ و نگهداری از محیط زیست پیش رفته است، در نتیجه تولیدکنندگان این حوزه بخشی از خطوط تولیدی خود را به محصولات به‌صرفه و دوستدار محیط زیست اختصاص داده‌اند. وجود این دغدغه به‌خصوص در کشور ایران، موتورسواران را به سوی استفاده از محصولات برقی سوق داده است. در همین راستا شرکت ایران دوچرخ، به‌عنوان یکی از تولید‌کنندگان مطرح موتورسیکلت در ایران، موتور برقی جیران و سه چرخه برقی خود را با شرایط نقدی و اقساطی به فروش می رساند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علیرضا

۱۴۰۰/۶/۲۲
به نظرم این تولید کننده های افتابه لگن فروش خیلی پر رو شدن فرقون برقی که ۵۰ کیلو نیست رو ۵۰ میلیون میفروشه اونم چینی بعدم مبگه فقط به ۳ تا شهر اونم اینترنتی میفروشم ? اخه یه سر برین گمرک تهران همه موتور فروش ها التماس میکنن قسطی میدن زیر قیمت شما حالتون خوش نیست ها